Konkurs: Najpiękniejsze gorsety polskich gorseciarek 2019

1.1.20



Drogie Gorseciarki!

Dziękuję, że jesteście i tworzycie coraz to nowsze dzieła. Dziękuję wam za dzielenie się z nami efektami Waszej wielogodzinnej pracy. W Nowym Roku życzę wam przede wszystkim zdrowia, radości z szycia, samych wartościowych, życzliwych ludzi wokół, niesłabnącej weny twórczej, czasu na realizację pomysłów, a także czasu na odpoczynek :) Niech ten rok będzie pełen pozytywnych emocji, uśmiechu i spokoju w sercu. Pełen miłości oraz wspaniałych sukcesów!



Najpiękniejsze gorsety polskich gorseciarek 2019 - zasady konkursu

Pierwszy post w Nowym Roku tradycyjnie dedykuję utalentowanym, polskim gorseciarkom.  Możemy być naprawdę dumni z jednej z najliczniejszych na świecie gorseciarskiej społeczności.

Nominowałam do tegorocznych wyborów gorsety wykonane w 2019 roku, które najbardziej mi się spodobały. Stworzyłam dwie kategorie: ,,Początkujące i zaawansowane gorseciarki" oraz ,,Profesjonalne gorseciarki", czyli posiadające bogate i różnorodne gorsetowe portfolio, zajmujące się regularnym szyciem gorsetów na zamówienie od wielu lat. W pierwszej kategorii uczestniczy 9 prac, a w drugiej 8. 

Wasza rola polega na wyłonieniu najpiękniejszego gorsetu 2019. Głosujcie na gorset, który najbardziej wam się spodobał w każdej z kategorii poprzez dodanie komentarza pod tym postem o dowolnej treści z nazwą gorsetowej marki np. Głosuję na... w pierwszej kategorii, a w drugiej na...

I jeszcze jedna informacja - kliknięcie na nazwę wybranej gorseciarki przenosi do wywiadu, który z nią przeprowadziłam. Ogromnie polecam poczytać! :)

Początkujące i zaawansowane gorseciarki


Joanna Sokół

Kazuya hand-made





 Model: Valyen Songbird | Foto: Klaudia Harwig Fotografia | make up: Gosia Gutowska






Profesjonalne gorseciarki


Zdjęcia : Krucza - Aleksandra Burska oraz madnessthisis

model: Lady Cleopathra | photo: Emilia Lyon Photography | corset & skirt: Vermilion Corsets



Jeżeli ogromnie spodobało wam się kilka gorsetów i za żadne skarby nie możecie zdecydować, który jest lepszy, możecie głosować na parę projektów nawet w jednej kategorii, ale jednokrotnie (bez spamu). 

Koniecznie dodajcie w komentarzu słowa uznania, komplement lub pochwałę uzasadniając swój wybór. Gorseciarkom na pewno będzie miło - to tak naprawdę główny cel tworzenia konkursu. Myślę, że Wasze komentarze sprawią im radość i dodadzą motywacji do szycia kolejnych gorsetowych dzieł. Każda zasługuje na bycie docenioną.

Niestety 5 gorseciarek (Deathless Corsets, Artistic Corsetry, Sofia's Corsetry, The Gothic Body, Black Gothic) jest poza konkursem, bo nie odnalazłam u nich gorsetów, które powstały w ubiegłym roku. Jeżeli chcecie nominować inną osobę, której dzieł nie udało mi się znaleźć, a powstały w 2019 r. dajcie znać. Głosowanie potrwa do 19 stycznia. Czas start.



OGŁOSZENIE WYNIKÓW

Cieszę się, że konkurs spotkał się z tak dużym zainteresowaniem. Mam nadzieję, że zapewnił Wam dawkę pozytywnych emocji :)  Dziękuję drogim gorseciarkom za przychylne przyjęcie mojego pomysłu z konkursem. Wybory były bardzo trudne i zacięte. Mamy aż kilka miejsc ex aequo!
Po dokładnym przeliczeniu wszystkich głosów, układ na podium wygląda następująco:

Początkujące i zaawansowane gorseciarki






1. Crimson Lily
2. Nautile
3. Rememo Creation ex aequo Reghina

Profesjonalne gorseciarki









1. Vermilion Corsets
2. Emerald Queen art ex aequo Lady Ardzesz corset
3. Corsetry & Romance


Serdecznie gratuluję autorkom nagrodzonych gorsetów oraz wszystkim uczestniczkom - tworzycie przepiękne dzieła! :)



Zobaczcie kto zwyciężył w poprzednich edycjach konkursu:

You Might Also Like

137 komentarze » • • •

  1. Mój głos oddaję na gorset Corsetry & Romance. Ze wszystkich jest dla mnie najsubtelniejszy w projekcie, formie i wykonaniu. Powinien też pięknie modelować. Pozostałe są również piękne, bo charakterystyczne. A poza tym, poza oceną konkursową dodam od siebie, że Palina szyje bardzo bardzo wygodne gorsety.
    Amika

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oddaje głoś na Nautile :) (chociaż Muarta oraz Crimson Lily ostro deptały po piętach ) natomiast jeśli chodzi o gorset od profesjonalnych gorseciarek to znów mam ogromny problem , ale tym razem postawię na Absynt.

    Kasia z Vermilion Corsets

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swój skromny głos oddam na Kazuya Hand-Made - mam gorsety od niej i świetnie się sprawdzają. Niemniej uważam, że na zdjęcie do reprezentowania jej twórczości jest trochę niedobrane. Ale nie mnie oceniać.
    W przypadku profesjonalnych gorseciar, mój głos leci do Corsetry & Romance. Ten ze zdjęcia jest genialny i już go mentalnie pokochałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oddaje głos na gorsety Kazuya hand-made

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosuję na Kazuya hand made ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Głosuję na Muartę w kategorii początkująca.
    Crash Art w kategorii profesjonalna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosuje na Lady Ardzesz, jej gorsety najbardziej trafiają w mój gust

    OdpowiedzUsuń
  8. Nautile i Emerald Queen

    OdpowiedzUsuń
  9. Początkujące i zaawansowane gorseciarki - Crimson Lily
    Profesjonalne gorseciarki - Lady Ardzesz Corset

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam się, to się wypowiem - które mi się podobają :)
    W pierwszej części: Rememo Creation, Daraya Art, Crimson Lily
    W drugiej kategorii: Emerald Queen art, Crash Art

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu, jakie to trudne :D
    Jezu, jestem na zdjeciu xD

    W kategorii poczatkujacych, mimo, ze moja talia jest skradziona Darayą, to jednak głosuję na Crimson Lily, ktora pewnie za rok trafi do profesjonalnej kategorii, w ktorej to głosuję na Vermillion :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W pierwszej kategorii - Crimson Lily, bo i ten gorset jest piękny i to osoba, która według mnie zasługuje na wyróżnienie, ze względu na masę ciekawych i inspirującyc projektów. Chociaż ten od Reghiny też jest piękny. Gorset Nautile według mnie nie jest najlepiej tu dobranym gorsetem (przypomnijmy tytuł: najpiękniejsze gorsety - a tu ciężko ocenić wygląd widząc jedynie tył, plus z tego co kojarzę, to był gorset szyty specjalnie pod tę suknię, więc z pewnością wymaga kunsztu i obeznania, ale niekoniecznie musi wyglądać). W drugiej kategorii głos na Lady Ardzesz corset. Niestety, według mnie większość gorseciarek tu zaprezentowanych w tym roku uszyła ładniejsze gorsety niż te na zdjęciach, ale są różne gusta, więc nie mi to oceniać. Chciałabym też zauważyć że gorset Crash Art który się tu znalazł był uszyty przez nią w 2017 roku, tutaj zdjęcie: https://www.facebook.com/crashartofficial/photos/a.343832412410902/1237580533036081/?type=3&theater
    w tym roku dodała to zdjęcie z posta, żeby pochwalić się manekinem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, widzę że gorset Crash został zmieniony. Za ten, który jest obecnie szczerze podziwiam, bo jest to według mnie jeden z najciekawszych projektów polskich gorseciarek w tym roku. Realizacja też świetna, zwłaszcza że korek jako materiał raczej nie jest najprostszy w obróbce - nie wiem, nie znam się.

      Usuń
    2. Swoj glos z przyjemnością oddaje Crimson Lily i jej niebieską piękność. :)

      Usuń
  13. Głosuję na Reghina w pierwszej części. Jej gorsety wyglądają świetnie i czekam na kolejne ��
    W drugiej kategorii Lady Ardzesz...piękne gorsety, bardzo kobiece i widać że wkłada w nie dużo serca <3

    OdpowiedzUsuń
  14. W kategorii początkujących i zaawansowanych gorseciarkach swój głos oddaję Darayi, bo widziałam gorset na żywo i jest obłędny :)
    W profesjonalnych gorseciarkach, nieodmiennie Szmaragdowa Królowa czyli Emerald Queen :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W kategorii początkujących i zaawansowanych gorseciarek nieodmiennie głosuję na Crimson Lily. Staranność wykonania, dobór materiałów, koronek i dodatków oraz wciąż ulepszana technika sprawiają, że jej gorsety to małe cuda sztuki.

    Wśród profesjonalnych gorseciarek nie sposób przejść obojętnie obok twórczości Emerald Queen. Zarówno gorsety jak i całe kreacje robią olbrzymie wrażenie tak na zdjęciach jak i na żywo. Szmaragdowa Królowa od lat trzyma światowy poziom.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezwykle utalentowana Crimson Lily zdecydowanie wygrywa wśród początkujących i zaawansowanych groseciarek.
    Wśród profesjonalnych najbardziej oryginalny projekt ma chyba CrashArt, choć tu poziom jest bardzo wyrównany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Glosuje na Reghine w gorseciarach początkujących i na Crash Art pośród gorseciarek profesjonalnych.

    OdpowiedzUsuń
  18. Głosuję nieodmiennie na Szmaragdową Królową w kategorii drugiej, zaś w kategorii pierwszej wybór był znacznie trudniejszy, ale ostatecznie leci dla Nautile, bo jakoś skradł serducho.

    OdpowiedzUsuń
  19. Głosuję na Nautile - ta suknia gorsetowa to majstersztyk, pięknie i schludnie wykończona! Oraz SnowBlack - nietypowy i ciekawy krój (a to lubię najbardziej!) i perfekcyjne wykonanie bez żadnych zmarszczek, co przy satynie jest wyjątkowym osiągnięciem <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Oddaję mój głos na Crimson Lily za wspaniałą kompozycję kolorystyki i dekoracji gorsetu oraz dokładność :)
    Dla profesjonalnej gorseciarki oddaję głos na Snow Black Corsets za niesamowitą gładkość, ciekawe rozmieszczenie części przezroczystej i ciekawie zarysowaną krawędź gorsetu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja przede wszystkim dziękuję, że mam zaszczyt znaleźć się w tak znakomitym gronie utalentowanych twórczyń! Swój głos w pierwszej kategorii oddaję dla Nautile za stworzenie tej pięknej krwistej hybrydy, a w drugiej dla Corsetry&Romance, której gorset (i to nie jeden) leży w moim guście najbardziej. W moich oczach wyjątkowe są również Vermilion Corsets i Snowblack Corsets ������
    Asia Sokół :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Głosuje na Joannę Sokół :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W początkujących/zaawansowanych: Crimson Lily, widać precyzję wykonania i super rozplanowane zdobienia :)
    W kategorii profesjonalnej: stanowczo Emerald Queen Art :) Boska precyzja, królewski złoty połysk, a ribbony (gorsety wstążkowe) to mój ulubiony rodzaj, a nie łatwo je uszyć :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja chciałabym pogratulować serdecznie nam, polskim gorseciarkom. Zobaczcie jaki wysoki poziom reprezentujemy, z roku na rok powstają coraz piękniejsze, precyzyjniejsze i bardziej pomysłowe gorsety :) jesteśmy najlepsze ❤ możnaby się pokusić o stwiwrdzenie, że Polska mogłaby zostać gorseciarskim sercem Europy :) jestem też niesamowicie dumna, że należę do elitarnego grona Gorseciarek Profesjonalnych, to dla mnie ogromne wyróżnienie, zwłaszcza biorąc pod uwagę poziom umiejętności Was wszystkich ��

    W kategorii Profesjonalnej głosuje na Lady Ardzesz - to połączenie kolorów, ta koronka, ta precyzja ❤
    W kategorii Początkującego i zaawansowane - Muarta - nie mam pojęcia z czego ten gorset jest wykonany, ale wygląda jak stalowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie :) Mój gorset (jak wszystkie moje) jest z naturalnej skóry bydlęcej 0,3mm grubości roślinnie garbowanej, ręcznie tłoczony, malowany i szyty :)

      Usuń
  25. Głosuję na Crash art.( Mam milion gorsetów od niej.Uwielbiam je, są piękne i mają mega modelowanie. Oby Crash szyła gorsety zawsze bo nie jeden jeszcze Chce kupić). Ale równie piękne gorsety szyje Lady ardzesz corset ( mam nadzieję, że kiedyś jakieś jej cudo trafi do mnie)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym oddać dwa głosy:
    Gorset Reghina w kategorii początkujących, jego kolory i materiał są przepiękne. Wykonanie wygląda na perfekcyjne. Bardzo lubię takie "nude" gorsety, które kojarzą mi się z klasyką i elegancją, jednocześnie będąc tak seksownym dodatkiem!
    W kategorii profesjonalnej głosuję na Vermillion Corsets. Ten gorset to dzieło sztuki! Fantastyczny materiał, kolory, te dwa pawie... kojarzy mi się z jakimś wyjątkowym witrażem albo obrazem impresjonisty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Głosuję na rememo creation bo szyję cudowne rzeczy (kocham jej bieliznę) i na Vermilion Corsets (ten wzór to obłęd)

    OdpowiedzUsuń
  28. Głosuje na Ole z Rememo Creation ��

    OdpowiedzUsuń
  29. Głosuje na Crimson Lily, jej prace są po prostu wow!

    OdpowiedzUsuń
  30. Swój głos oddaję na Nautile oraz na Vermilion, chociaż miałem spory dylemat w kwestii wyboru.

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  31. W pierwszej kategorii oddaję głos na Muartę, a w drugiej na Vermilion Corsets.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nautile. Zrobiła fenomenalną robotę z suknią, wszytym gorsetem. Dodatkowy plus - bardzo staranne wykończenie i wybór oszałamiającego materiału.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nautile - przepiękna suknia i gorset.

    OdpowiedzUsuń
  34. Głosuję na Nautile :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nautile pierwsza kategoria i Vermilion Corsets druga. Piękne ��

    OdpowiedzUsuń
  36. W pierwszej kategorii mój głos idzie do Oli z Rememo - piękne szyje gorsety i bieliznę, a ten jest tylko potwierdzeniem tej reguły. W drugiej nie mogłam rozstrzygnąć, więc moje głosy wędrują do dwóch twórczyń: Corsetry&Romance za romantyczną nutę, która zawsze znajdzie drogę do mego serca, oraz Vermilion Corsets za te pawie i te nieziemskie kolory. :3 Gratuluję wszystkim nominowanym, nota bene! Piękne rzeczy tworzycie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Trudna decyzja... Oddaję swój głos na Reghinę, Vermilion i Snowblack. Wszystkie panie zaimponowały mi pozornie prostym designem z ciekawym twistem. W wypadku underbusta Reghiny jest to ciekawe połączenie delikatnego czarnego tiulu i ażuru czarnej gipiury. Myślę, że gorset wyglądałby świetnie jako dopełnienie kreacji w kolorze karmelu :) Szmaragdowy over od Vermilion robi wrażenie nie tylko dopasowaniem wzoru, ale przede wszystkim pięknymi proporcjami całego projektu. Czarny under od Snowblack ma bardzo ciekawą linię dołu i kuszące wstawki z siateczki.
    Gratuluję pięknych realizacji i pozdrawiam!
    Kasia z Nautile

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdecydowanie głosuję na Nautile, widziałam na żywo, projekt zapiera dech.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nautile miecie! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oddaję głos na Rememo Creation

    OdpowiedzUsuń
  41. Głosuję na Nautile

    OdpowiedzUsuń
  42. Oddaję głos na Olę z Rememo Creation.

    OdpowiedzUsuń
  43. W pierwszej kategorii głosuję na Muartę - przepiękny jest błysk starego metalu na skórze, podoba mi się też ozdobny ścieg na dolnym brzegu.
    Drugą kategorię bezkompromisowo wygrywa dla mnie Vermilion Corsets - piękny materiał, idealnie dopasowany wzór i nieoczywisty, turkusowy busk sprawiły, że zaniemówiłam z zachwytu. Z gorsetów Vermilion bardzo podoba mi się też biało-granatowy overbust z wzorem gałęzi, ptaków i motyli oraz limonkową lamówką u dołu.
    Może kiedy wyjdę wreszcie z liceum i uzbieram co nieco, uda mi się zamówić gorset u Pani Kasi :)

    Gratuluję też wszystkim nominowanym, powyższe gorsety są zjawiskowe

    OdpowiedzUsuń
  44. W pierwszej kategorii oddaję głos na Rememo Cteation
    W drugiej kategorii głos na Lady Ardzesz corset

    Wszystkie gorsety super, gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  45. Glosuje na Lady Ardzesz Corset - dokonala cudu w dwa tydodnie przez internet, podczas gdy krawcowa na miejscu nie poradzila sobie z uszyciem gorsetu w rok :(

    OdpowiedzUsuń
  46. W pierwszej kategorii miałem duży problem wybrać pomiędzy Nautile, Muarta oraz Crimson Lily, ale mój głos ostatecznie dostaje Muarta za bardzo ciekawy krój.
    Głos w drugiej kategorii idzie do Emerald Queen, ale gorsety Lady Ardzesz oraz RedHead Witch też bardzo podobają się mi.

    OdpowiedzUsuń
  47. W kategorii pierwszej: zjawiskowy gorset Crimson Lily!
    W kategorii profesjonalistów przepiękny gorset z pawiem - Vermilion Corsets!!!! model: Lady Cleopathra | photo: Emilia Lyon

    OdpowiedzUsuń
  48. W kategorii pierwszej mój głos leci do Crimson Lily.
    W kategorii drugiej Lady Ardzesz.
    W obu zdecydował dobór kolorów i całość kompozycji.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkie ładne, ale wybieram Crimson Lily

    OdpowiedzUsuń
  50. Mój głos w kategorii początkujące oddaje Crimson Lily, zaś w kategorii zaawansowanej Lady Ardzesz, której wyroby od lat trafiają w mój gust ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  51. Głosuje na Anna Mieszkowsk-Absynt

    OdpowiedzUsuń
  52. Najbardziej spodobały mi się gorsety Vermilion, Emerald Queen, Reghina i Snowblack. Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Głosuje na Nautile i Vermilion Corsets ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. I vote for Crimson Lily - she is very talented and her projects are awesome <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Dla mnie wyrgrywa Crimson Lily <3 Subetlnie, ale z charakterem!
    W drugiej kategorii natomiast wygrywa dla mnie Corsetry & Romance- kojarzy mi sie bardzo z moim ukochanym baletem <3

    OdpowiedzUsuń
  56. 1. Kategoria: Reghina
    2. Kategoria: Lady Ardzesz

    OdpowiedzUsuń
  57. Crimson Lily - za niesamowitą staranność wykonania, a w kategorii drugiej jestem rozdarta pomiędzy Emerald Queen i Vermilion Corsets - to dopasowanie wzorów!

    OdpowiedzUsuń
  58. Moje głosy w obu kategoriach : Daraya Art i Vermilion Corsets.

    OdpowiedzUsuń
  59. Mój głos chciałabym oddać na Nautile oraz Corsetry & Romance <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Głosuję na Crimson Lily widziałam już kilka jej gorsetow nawet męski dla mnie jest artystką

    OdpowiedzUsuń
  61. Głos oddaje na moją córkę Crimson Lily :)
    W drugiej kategorii wybór padł na pierwszy gorset od p.Vermillion

    OdpowiedzUsuń
  62. 1. kategoria Crimson Lily
    2. kategoria Emerald Queen art

    OdpowiedzUsuń
  63. W pierwszej kategorii: Reghina
    W drugiej kategorii : Vermilion Corsets

    OdpowiedzUsuń
  64. Oddaje głos na Nautile. Zrobiła mi też piękny gorset z czerwoną koronką.

    OdpowiedzUsuń
  65. Glosuje na Crash art! Niekonwencjonalny pomysł z uzyciem korka

    OdpowiedzUsuń
  66. W kategorii Początkujące - Nautile Atelier
    a w Profesjonalistki - Corsetry & Romance

    OdpowiedzUsuń
  67. Oddaje głos na Daraya Art i Crash Art :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Swój glos oddaje na CrashArt ;*

    OdpowiedzUsuń
  69. Pierwsza kategoria - Gotwear. Druga kategoria: Emerald ex aequo z C&R. Nie, to nie był łatwy wybór. ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Głosuję na Muarta w kategorii początkujące oraz Crash Art w kategorii profesjonalne.

    OdpowiedzUsuń
  71. wybór był bardzo ciężki, ale ostatecznie wybieram Gotwear i Crash :) wszystkie gorsety są przepiękne aaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  72. W kategorii początkujące i zaawansowane gorseciarki głosuję na Crimson Lily.
    W kategorii profesjonalneg głosuję na Lady Ardzesz Corset. :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Oddaję głos na Crimson Lily - lekkość i subtelnosc, perfekcja wykonania, kolorystyka; w kategorii Profesjonalne głosuję na Emerald Queen - podoba mi się "pozioma" opcja oraz perfekcja wykonania

    OdpowiedzUsuń
  74. Swój głos oddaje na Crimson Lily. Miałam przyjemność z nią współpracować i mieć na sobie jej gorsety. Są niewiarygodnie wygodne, eleganckie i olśniewająco piękne ♥️ Widać że robione są z ogromną pasją i talentem. Nie ma piękniejszych gorsetów niż jej ��

    OdpowiedzUsuń
  75. Głosuję na Crimson Lily, a w drugiej kategorii na Lady Ardzesz

    OdpowiedzUsuń
  76. Crimson Lily <3
    Idealne dopracowanie, symetria każdego możliwego elementu i tyle miłości oraz zaangażowania ile wkłada w swoje prace sprawiają, że nie mogę oddać głosu na kogoś innego <3

    OdpowiedzUsuń
  77. "Początkujące i zaawansowane gorseciarki" - u mnie wygrywa Crimson Lily,
    W drugiej kategorii głos oddaję na Emerald Queen.

    OdpowiedzUsuń
  78. Crimson Lily i
    Vermilion Corsets.

    OdpowiedzUsuń
  79. Jeżeli nie da się 2
    Na Ladyardzesz
    I Vermilion to na Vermilion over zawsze trudem prześcignie under

    OdpowiedzUsuń
  80. Wśród początkujących wybieram Nautile-przepiekny projekt, widać że bardzo starannie skrojony.


    Wśród profesjonalistów: Vermilion Corsets - pięknie dopasowany materiał i bajeczny krój.

    OdpowiedzUsuń
  81. Baaaaardzo trudne zadanie!

    Głosuję na:
    *Crimson Lily
    *Ex aequo Vermilion Corset, Emerald Wueen Art i SnowBlack Corset (przepraszam, ale nie umiem wybrać, kocham wszystkie 3 propozycje(

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo mi miło, że mój gorsecik znalazł się w konkursie - DZIĘKUJĘ - chociaż zdjęcie jest niefortunne, nie pokazuje jego kształtu i osobiście wybrałabym lepsze, gdybym miała na to wpływ. Za to z przyjemnością zagłosuję na koleżanki:
    w kategorii początkujących - NAUTILE <3
    w kategorii profesjonalistek - VERMILION CORSETS <3

    Pozdrawiam wszystkie miłośniczki gorsetów
    Julia Widlińska z Gotwear :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Początkujące i zaawansowane gorseciarki - Nautile
    Profesjonalne gorseciarki - Corsetry&Romance

    OdpowiedzUsuń
  84. Nautile - piękny!

    OdpowiedzUsuń
  85. elegancja i prostota -NAUTILE- KASIA

    OdpowiedzUsuń
  86. Oczywiście Emerald Queen art i Nautile -lata 50 prostota i klasa

    OdpowiedzUsuń
  87. Nautile i Vermilion - cudowny gorset!

    OdpowiedzUsuń
  88. W kategorii początkujących głosuję na Crimson Lily :)
    W kategorii profesjonalnych oddaje głos na Corsetry&Romance :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Nautile oraz Vermilion Corsets :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Głosuję na Vermilion Corsets

    OdpowiedzUsuń
  91. Głosuje na Crimson Lily :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Głosuje na Crimson Lily

    OdpowiedzUsuń
  93. Crimson Lily i Vermilion

    OdpowiedzUsuń
  94. Crimson Lily i Vermilion

    OdpowiedzUsuń
  95. Wybór trudny ale głosuję na Corsetry And Romance oraz Nautile

    OdpowiedzUsuń
  96. Pierwsza kategoria - Crimson Lily. Pięknie zdobiony gorset, świetnie utrzymana kolorystyka i naprawdę ładna linia talii modelki.
    Druga kategoria - Corsetry & Romance. Piękny pudrowy kolor, gorset utrzymany w klimacie romantycznej dziewuchy z dawnych lat, świetny krój. Cudowności. <3

    OdpowiedzUsuń
  97. Głosuję na Katarzyna "Nautile".

    OdpowiedzUsuń
  98. oraz Vermilion Corsets, piękny wzór i kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  99. Głosuje na Muarta w pierwszej kategorii bo sama szyję ze skóry i wiem jak trudno uzyskać taki efekt❤ i na Vermilion Corsets w drugiej bo jest przepiekny i brak mi słów ��
    Anna Bogdziewicz

    OdpowiedzUsuń
  100. -Crimson Lily za nietypowy kolor i pięknie użyte aplikacje, które dają niesamowity klimat całej pracy
    -Vermilion Corsets za wspaniałą kolorystykę i dopasowane do nich detale :)

    OdpowiedzUsuń
  101. 1. Crimson Lily - obserwuję od dłuższego czasu i nieustannie podziwiam. Każdy kolejny projekt jest piękniejszy. Ten konkretny urzeka kolorem i aplikacjami. "Pachnie" wolnością :)
    2. Corsetry & Romance - klasyka w zabieganym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Vermilion Corsets za cudowny "pawi gorset" i ten kolor busku! Gorset ma przepiękne kolory, ale też ciekawy kształt dołu.
    Początkujący: Crimson Lily za nietuzinkową aplikację :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Swój głos oddaję na Vermilion. Kasia to profesjonalistka, a jej gorsety wyróżniają się kreatywnością, precyzją i niebanalnym doborem detali oraz kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  104. W pierwszej kategorii - Nautile, w drugiej - Vermilion Corsets.

    OdpowiedzUsuń
  105. Corsetry & Romance i Nautile

    OdpowiedzUsuń
  106. Vermilion Corsets , Nautile

    OdpowiedzUsuń
  107. Crimson Lily bardzooo fajne 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  108. W kategorii początkujące/zaawansowane głosuję na Crimson Lili, bo uważam, że jest najbardziej profesjonalną gorseciarką z tej grupy :)
    W drugiej kategorii głosuję na SnowBlack za niezwykle oryginalny projekt jak i za całokształt :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Głosuję na Crimson Lily. W jej gorsecie czuję się jak w drugiej skórze. ��
    Emilia

    OdpowiedzUsuń
  110. Głosuje na crimson lily, jej gorsety są świetne, z duża dbałością o szczegóły plus fakt ze znosi takie wybredne klientki jak ja jeszcze tylko dodaje to do jej gorsetów :D

    OdpowiedzUsuń
  111. Głosuje na Crimson Lily

    OdpowiedzUsuń
  112. Głosuję na niezastąpioną Crimson Lily <3 posiadam brata bliźniaka prezentowanego gorsetu i jest nieziemski pod każdym względem <3
    GRAŻA JEDZIESZ PO NUMER 1! <3

    OdpowiedzUsuń
  113. Głosuję na Reghina oraz Crash Art

    OdpowiedzUsuń
  114. Głoduje na Nautilię i Crash Art

    OdpowiedzUsuń
  115. Dziękuję wszystkim za komentarze :) Głosowanie jest zakończone. Wyniki opublikuję dzisiaj w poście powyżej.

    OdpowiedzUsuń
  116. Zdecydowanie Lady Ardzesz Corset!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

DOŁĄCZ DO GRUPY DIORELLA ATELIER

Like me on Facebook

Subscribe