Sukienki maxi na wesele - elegancka weselna stylizacja dla druhny

6.7.18


Zgodnie z zapowiedzią przygotowałam dla Was propozycje sukienek na wesele. Skupiłam się na długościach maxi. W pierwszej kolejności przeszukałam bieżący asortyment sklepów sieciowych, bo zależało mi na pokazaniu rzeczy ogólnie dostępnych i o niewygórowanych cenach, które można przymierzyć będąc w galerii handlowej. Następnie szukałam w zagranicznych sklepach na Zalando itd.

Początkowo myślałam, że nie będzie problemu ze znalezieniem ładnych sukienek, ale okazało się, że wcale nie jest to takie proste. Wzornictwo jest raczej ubogie. Kroje są bez pomysłu, zachowawcze i bardzo do siebie podobne. Trudno było znaleźć oryginalne, ciekawe propozycje w rozsądnych cenach. Szukałam bardzo długo - to jeden z postów, na które przeznaczyłam więcej czasu. Zobaczcie, co udało się znaleźć :) 

Zaczynamy mocnym, nowoczesnym akcentem - połączeniem czerni i złota. Zgodnie z tym, co napisałam w poradniku o doborze kreacji na ślub, czerni należy unikać - chyba, że jest kolorem przewodnim wesela! Połączenie ze złotem wygląda bardzo wytwornie.

1. Black & Gold Chic


Sukienki dopasowałam do tablic inspiracji, których zadaniem jest nakreślenie nastroju wydarzenia. Moodboard to zbiór inspiracji wykonany w formie kolażu, służący do zobrazowania wstępnej koncepcji danego projektu lub kolekcji. Można stosować go nie tylko w modzie, ale i architekturze, w prasie lub przy pracy nad identyfikacją wizualną wydarzenia i wizerunkiem marki. 

Uwielbiam tablice inspiracji, bo są ładne same w sobie, a do tego ogromnie pomocne, aby uporządkować swoje pomysły i ustalić styl. Posługiwanie się i tworzenie tablic inspiracji było obowiązkowe na moich studiach z projektowania ubioru. 

Polecam Wam tworzenie takich tablic. Można wykonać je na kartce papieru lub ekranie komputera. Próbne zestawienie materiałów, wzorów, kolorów i kształtów, wyznaczy kierunek dalszych działań oraz pomoże wyeliminować niepasujące do siebie elementy. Ostatecznie, ułatwi Wam to podejmowanie wszelkich decyzji na zakupach. Moodboard można traktować jak kompas – zawsze możesz wrócić do swojej tablicy i sprawdzić, czy podążasz we właściwym kierunku, aby wszystko było spójne.

2. Shades of Minimalism



I jeszcze kilka słów o trendach ślubnych, bo obok mody to również mnie interesuje. Zaobserwowałam na targach ślubnych, że dużą popularnością cieszą się dekoracje z egzotycznych, zielonych liści np. palmowych i monstery (motywu teraz wszechobecnego) oraz z mchu. A jeśli chodzi o suknie ślubne, to obok klasycznych zaobserwowałam trend boho i minimalizm (przykładem może być suknia ślubna księżnej Meghan Markle). Ogólnie nadal popularne są śluby w stylu rustykalnym i folklorystycznym. A na świecie nie słabnie popularność motywu ananasa, kształtów geometrycznych, marmuru oraz błyszczących i metalicznych powierzchni (np. miedź i różowe złoto).

Na 2019 rok przewiduje się, że popularnością będzie cieszyć się srebro i chrom (podobnie jak we wnętrzach) oraz nadal wiszące liście i kwiaty, a zwłaszcza dalie. Zapowiadany jest koniec ery pasteli i moda na ciemniejsze kolory, z których najpopularniejszym ma stać się fioletowy (według Pantone tak właściwie 2018 jest rokiem koloru Ultra Violet). Śluby kręcone będą coraz częściej przy użyciu dornów, a królować będzie minimalizm i industrialne klimaty.



Dołącz do grupy Diorella atelier💃🏻 gdzie sprzedaję perełki z mojej szafy. 

Jeżeli uwielbiasz eleganckie sukienki w stylu vintage glamour to miejsce dla Ciebie! 

Tutaj znajdziesz ponadczasowe kreacje podkreślające kobiece piękno🍸💄


3. Soft Lilacs



 

4. Glamour Grey



5. Serenity Blue

Lipsy TFNC | H&M | H&M

6. Dusty Rose



7. Fresh Mint


 

8. Peachy Rose


 



Stylizacje z gorsetami i sukienkami maxi znajdziecie w poście: STYLIZACJE Z GORSETEM


Która tablica inspiracji najbardziej przypadła Wam do gustu? :)



Dołącz do grupy Diorella atelier💃🏻 gdzie sprzedaję perełki z mojej szafy. 

Jeżeli uwielbiasz eleganckie sukienki w stylu vintage glamour to miejsce dla Ciebie! 

Tutaj znajdziesz ponadczasowe kreacje podkreślające kobiece piękno🍸💄

You Might Also Like

8 komentarze » • • •

  1. Ja w maju będe jedną z druhen i jesteśmy właśnie z koleżankami w trakcie poszukiwań idealnych sukienek :D Fajne są na modbis.pl, ważne dla nas jest to, żeby jednak mieć spójne stroje, najlepiej w jednym kolorze. Te niebieskie propozycje bardzo mi się podobnają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis i przydatne porady, dzięki :) Gdy wybieram się na wesele, zazwyczaj stawiam na skromność i prostotę. Oczywiście nie oznacza to, że ubieram habit - jest przecież tyle pięknych kreacji podkreślających nasze kształty, a jednocześnie niezwracających uwagi całej sali właśnie na nas ;) Jeśli szukasz właśnie takiej sukienki, zobacz te w sklepach internetowych. Stacjonarnie nigdy nie mogę niczego znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz :) Widzę, że świetnie umiesz dobrać odpowiednią kreację :) A w poleconym sklepie kilka sukienek naprawdę mi się spodobało! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Świetnie propozycje. Długie suknie nie muszą być tylko nudnym połączeniem kilku skrawków materiału. Mogą, pomimo swej prostoty i wygody (co jest ważne przy takiej długości kreacji), podkreślić charakter i styl właścicielki, pomóc wyróżnić się w tłumie typowo sieciówkach i szytych masowo sukienek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię chodzić na wesela, bo to jedna z niewielu okazji, kiedy można założyć takie piekne sukienki wieczorowe. Bo gdzie jeszcze możemy ubrać długą elegancką suknię? Nie wiem jak wy, ale ja w takich strojach czuję się jak milion dolarów, już nie mogę doczekać się kolejnego wesela, na które idę w lipcu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne inspiracje. Moje serce skradły różowe sukienki, są idealne i kobiece.

    Wesela są zawsze bardzo ważną uroczystością i nic dziwnego, że Panie chcą wyglądać wyjątkowo.
    Polecam sukienki wieczorowe dla puszystych z Modbis. Teraz nie muszę się martwić, że nie znajdę dla siebie ubrania w większym rozmiarze. Zamawiam online i jestem z tego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Artykuł dobry , zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

DOŁĄCZ DO GRUPY DIORELLA ATELIER

Like me on Facebook

Subscribe