Sukienka z koła w porcelanowy wzór kwiaty wiosenna 50s | Klaudia Bałazy photography

10.3.20


Rok temu udało mi się zrobić kilka sesji z wiosennymi kwiatami. Oto kolejna :) Zdjęcia wykonała niesamowita Klaudia Bałazy photography. Miałam długą przerwę we współpracy z fotografami zniechęcona nieudanymi efektami, ale zaufałam Klaudii i jestem bardzo zadowolona! 

Klaudia jest pełną pozytywnej energii osobą, całkowicie zakręconą na punkcie mody vintage. Posiada ogromną wiedzę modową i sama oczywiście zakłada stylizacje inspirowane minionymi dekadami. Cieszę się, że poznałam tak wyjątkową osobę! 

Swoją pasję przeniosła na kolejny poziom zakładając sklep Bałako, gdzie można znaleźć zaprojektowane przez nią ultrakobiece ubrania wysokiej jakości, inspirowane modą lat 40. i 50. Mogę polecić z czystym sumieniem :) Przesympatyczną Klaudię wraz z pięknymi ubraniami spotkacie na wszelkich targach vintage - najbliższe to Kogel Mogel w Hevre, 5 kwietnia w Krakowie.




Dołącz do grupy Diorella atelier💃🏻 gdzie sprzedaję perełki z mojej szafy. 

Jeżeli uwielbiasz eleganckie sukienki w stylu vintage glamour to miejsce dla Ciebie! 

Tutaj znajdziesz ponadczasowe kreacje podkreślające kobiece piękno🍸💄



Klaudia doradziła mi w sumie na każdym etapie przygotowania - począwszy od fryzury poprzez makijaż. Najlepsze było, gdy ustawiała moje pozy! Profesjonalistka w każdym calu. Ogromnie cenię jej wskazówki. Okazało się, że jedna dłoń kompletnie źle mi się układa - powinnam ją poćwiczyć :) Jestem wdzięczna, że dzięki Klaudii rozwinęłam się w pozowaniu. Sama często mam wątpliwości, czy moje zdjęcia, gdzie wszystko od początku do końca robię sama, są dobre i nie wiem co oraz jak poprawić. Ważna jest dla mnie konstruktywna krytyka - jeżeli macie jakieś sugestie to koniecznie zawsze piszcie.




A o samej stylizacji wspomnę krótko. Granatowy toczek z gipiury wykonałam własnoręcznie. Pod sukienkę założyłam gorset i halkę. Sukienka w porcelanowy wzór jest uszyta z pełnego koła, a z tyłu ma ozdobne guziki. Nie musiałam jej dopasowywać do gorsetu - to chyba jedyna sukienka, która jest oryginalnie odpowiednio mała - rozmiar 6/xxs. Do tego pasuje na mnie również bez gorsetu! Świetny materiał (97% bawełna 3% elastan). Krój inspirowany jest latami 50.









You Might Also Like

8 komentarze » • • •

  1. Wspaniała sukienka. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sesja -od cudownej sukienki po perfekcyjny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżby blog porzucony?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jest ta sukienka :) Szukałem takiej dla swojej żony, bo widziałem, że taką oglądała. Mam nadzieję, że będzie pasować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  5. Piękna sukienka, świetny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

DOŁĄCZ DO GRUPY DIORELLA ATELIER

Like me on Facebook

Subscribe