Nowy gorset

5.1.13

Wczoraj dostałam nowy gorsecik. Bardzo mnie ucieszył :) Jest śliczny. 
Lubię połączenie czarnej koronki z czerwonym tłem.




Nie był szyty na zamówienie na moje wymiary, ale nawet pasuje i nie odstaje nigdzie, mogę go całkiem zasznurować.
Jest to rozmiar 20 cali i zastanawiam się nad zamówieniem takiego w mniejszym rozmiarze, bo lubię większe wcięcie.



Od razu myślę nad stylizacją do niego. Pierwsze skojarzenie to pas do pończoch i pończochy, bo gorset jest trochę długi i zaokrągla biodra, ale ja raczej w takiej stylizacji nie ;p

 

Nie napisałam jakiej jest marki - zgadnijcie :)

You Might Also Like

8 komentarze » • • •

  1. Nie mam pojęcia jakiej marki, ale bardzo mi się podoba ;) Połączenie czerwieni z czernią jest zacne a i dłuższym krojem bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny :) Na 8 naste urodziny dostanę gorset i zastanawiam się czy będzie pasował mi underbust typu waspie [mam163 cm wzrostu] , te które podobają mi się są niedostępne , longline'y za długie, pozostają właśnie te waspie, a ja mało o nich wiem i nie wiem dla kogo są :)Moglabyś mi pomóc ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waspie (zwany też waist cincher) korzystny jest dla osób chudszych o mniej więcej płaskich brzuchach, bo słyszałam, że na osobach grubszych powoduje 'wylewanie się' dołem.
      Dobrze byłoby gdybyś przymierzyła sobie jakiś gorset jeśli np. któraś koleżanka ma.
      A taki zwyczajny underbust powinien też pasować np. z Papercats.pl (jest jeszcze dostępny fioletowy z koronką).
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny gorset, wiele bym za taki dała ^^. Powiedz, proszę jakiej on jest marki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoba w następnym komentarzu zgadła :) Tak, katixb czyli Vermilion :D

      Usuń
  4. Widziałam (chyba) ten gorset na allegro, u katixb :). Sama zastanawiałam się nad jego kupnem, chociaż nie wiem,czy bym się w niego wcisnęła. Widzę,że prezentuje się wspaniale,aczkolwiek szkoda,że nie jest mniejszy, jeszcze bardziej podkreśliłby wtedy Twoją figurę i wcięcie w talii tak jak np. gorsety od Lady Ardzesz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i zgadzam się z Tobą - zastanawiam się właśnie nad zamówieniem mniejszego :)

      Usuń
  5. Vermilion ;) Szyła jeszcze taki chyba niebiesko czarny o ile dobrze pamiętam.
    Też mam od niej gorset, polecam ;) U mnie recenzja mojego ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

DOŁĄCZ DO GRUPY DIORELLA ATELIER

Like me on Facebook

Subscribe