Unpacking my new corset

7.11.12


Dzisiaj przyszedł! :D

Nowy gorset z Evil Dolls? Nie, ale od Właścicielki Evil Dolls.


Tak spodobał mi się poprzedni gorset z Desdemony, że postanowiłam kupić mój rozmiar. Na aukcji było napisane : ''Rozmiar 20 cali. Po pełnym zasznurowaniu daje obwód 58-60cm''

Hmm czyli jaki to rozmiar? 20 cali daje wewnątrz ok. 51 cm. Więc zadałam pytanie Sprzedającemu. Odpowiedź : ''Po całkowitym zasznurowaniu gorset ma 58,5 cm.'' Hmm ale mierzone z zewnątrz czy wewnątrz? 

Nieważne i tak kupiłam. Po danych skojarzyłam, że już gdzieś widziałam to nazwisko i się zdziwiłam, że właścicielka Evil Dolls nie wie, o co chodzi z tym rozmiarem, bo o ile pamiętam w jej sklepie można kupić gorsety 'na zamówienie'. 

Są to gorsety firmy Timeless Trends. Ceny tych gorsetów są w przedziale 420-600 zł

Oczywiście gorset z Desdemony, który kupiłam nie jest w moim rozmiarze, ale i tak mi się podoba. Jest zupełnie inny niż ten z klinami. Wcześniej czy później napiszę o nim coś więcej :)

Gorset miał nieoryginalną białą wstążkę, którą wyjęłam.


Pierwsze założenie


Muszę wpleść do d-ringów sznurek lub wstążkę... Oryginalnie wygląda tak :

You Might Also Like

0 komentarze » • • •

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

DOŁĄCZ DO GRUPY DIORELLA ATELIER

Like me on Facebook

Subscribe