Z wizytą u Snow Black

26.9.12

Pseudonim SnowBlack na pewno jest Wam dobrze znany. Od razu przychodzi na myśl SnowBlack Corsets czyli ręcznie wykonane gorsety z najwyższej półki, ale nie o gorsetach będę pisać tylko o przezacnej SnowBlack – obecnie najlepiej znanej gorseciarce w Polsce. Jej gorsety można zobaczyć na licznych pokazach, okładkach magazynów, zdjęciach z sesji znanych modelek, a jej artykuły przeczytać na zagranicznych stronach poświęconych gorsetom.



O zamówieniu u niej gorsetu marzyłam od ponad roku. Marzyłam również o tym by poznać ją osobiście :) Chciałam 'najprawdziwszy' gorset, by miał wszystko, co trzeba i był na mnie idealny, dlatego zgłosiłam się do Snow. Równie dużo radości co gorset dało mi spotkanie Snow osobiście. Może przesadzam, ale dla mnie to jak spotkać idola.

Przyjechałam na przymiarkę mock-upu o którym można przeczytać na blogu Snow Black.

W internecie różnie jest się odbieranym i ocenianym – najczęściej błędnie. Do tego wytworzyły się koła fanów i anty fanów. Słyszałam chcąc nie chcąc i negatywne opinie. Prawda jest taka, że Marta jest : bardzo miła, życzliwa, otwarta, gościnna, pozytywnie zakręcona i pełna pozytywnej energii! Pierwsze wrażenie to... to, że wygląda przeuroczo! Nie wiem czemu, ale zdjęcia w internecie tego w pełni nie oddają.


Miałam zaszczyt zobaczyć, a nawet przymierzyć wszystkie jej przesławne gorsety! Ogarnęło mnie wrażenie, że jestem w gorsetowym niebie. Gorset zwany Sailor, uszyty na pokaz, przymierzyłam jako pierwszy. Dzieło sztuki. Na żywo wygląda jeszcze lepiej ;D



Niestety jestem zbyt ''mała'' i inne gorsety były za duże. Ogólnie to wydały mi się duże (w sensie długie), bo ja mam tylko krótkie. Snow ma swój oryginalny styl gorsetowy :) Cudownie było zobaczyć je 'na żywo' i prześledzić ewolucję od najstarszego do najmłodszego. Jestem pełna podziwu.


Reasumując warto było jechać na przymiarkę. Marta jest kochana. Bardzo miło wspominam tę magiczną atmosferę i cieszę się, że mogłam poczuć się jak 'wśród swoich'.

Snow jest bardzo utalentowaną, kreatywną osobą – zajmuje się nie tylko tworzeniem gorsetów, ale także innych ślicznych rzeczy hand made.

Zapraszam do oglądania jej innych dzieł na Oficjalnej stronie, blogu oraz na facebook'u. 
Zamówić u niej gorset można także na Etsy.

 

You Might Also Like

0 komentarze » • • •

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

DOŁĄCZ DO GRUPY DIORELLA ATELIER

Like me on Facebook

Subscribe