DIY - Jak zrobić buty z kolcami - tutorial

27.9.12

 

Pierwszy post z cyklu – ludzie pytają mnie : Jak zrobiłam buty z kolcami? Więc postanowiłam napisać post :) A i muszę koniecznie wspomnieć, że to dzięki radom SnowBlack udało mi się przyczepić kolce. Miałam je już z pół roku, ale nie umiałam ich przyczepić. Warto też zerknąć na artykuł, który zainspirował mnie i Snow. A pierwotną inspiracją były buty Louboutina


Buty kupiłam na Allegro. Były tanie więc wzięłam dwie pary. Obcas 14 cm, platforma 4 cm. Ten model jest bardzo fajny do przeróbek, ale inne buty też o oczywiście mogą być.


Najpierw zaznaczyłam kredą punkty gdzie będą kolce. W moich butach są 3 rodzaje kolców. Do wszystkich potrzeba zrobić dziurę w bucie. Ja użyłam to tego drutów do robienia na drutach :) Później dziurę na większe nóżki (kolec składa sie z zatyczki, nóżki i kolca lub z wąsów i kolca hehe) powiększyłam okrągłym pilnikiem (takim do metalu). Na kolce z wąsami nie trzeba powiększać oczywiście. Wąsy po włożeniu wygina się w przeciwne strony. Z kolcami z zatyczką jest trudniej. 


 
Użyłam Kropelki. "Zakropliłam" otworek nóżki - później kolec włożony do dziurki przystawiłam do nóżki (uwaga żeby sie nie pokleić). Ten cały układ trzeba mieć na czymś twardym. Użyłam to tego metalowego prostokąta włożonego do imadła  i gdy nóżka dobrze styka się z kolcem i jest twarde podłoże trzeba przywalić młotkiem w czubek kolca :) Ważne żeby odpowiednio trafić, bo jak nie to nóżka poleci gdzieś... Parę razy przybić młotkiem. Mi się niestety te czubki kolców ubiły. Na końcu powinno się 'obić' buty filcem wewnątrz :) 





You Might Also Like

5 komentarze » • • •

  1. no i całkiem fajne buty, duzo ciekawsze i imo lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ogarniam tej części o dorabianiu wiązania... Jakim sprayem do czego, gdzie ta taśma i o co chodzi??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spray uniwersalny, czarny mat. Obkleiłam paski, które trzymają stopę taśmą malarską na czas malowania, aby się nie zmatowiły. Później oczywiście się to ściąga.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

DOŁĄCZ DO GRUPY DIORELLA ATELIER

Like me on Facebook

Subscribe