Jak zrobić buty z kolcami i wiązaniem gorsetowym

27.9.12

 

Pierwszy post z cyklu – ludzie pytają mnie : Jak zrobiłam buty z kolcami? Więc postanowiłam napisać post :) A i muszę koniecznie wspomnieć, że to dzięki radom SnowBlack udało mi się przyczepić kolce. Miałam je już z pół roku, ale nie umiałam ich przyczepić. Warto też zerknąć na artykuł, który zainspirował mnie i Snow. A pierwotną inspiracją były buty Louboutina





Buty kupiłam na Allegro. Były tanie więc wzięłam dwie pary. Obcas 14 cm, platforma 4 cm. Ten model jest bardzo fajny do przeróbek, ale inne buty też o oczywiście mogą być.


Najpierw zaznaczyłam kredą punkty gdzie będą kolce. W moich butach są 3 rodzaje kolców. Do wszystkich potrzeba zrobić dziurę w bucie. Ja użyłam to tego drutów do robienia na drutach :) Później dziurę na większe nóżki (kolec składa sie z zatyczki, nóżki i kolca lub z wąsów i kolca hehe) powiększyłam okrągłym pilnikiem (takim do metalu). Na kolce z wąsami nie trzeba powiększać oczywiście. Wąsy po włożeniu wygina się w przeciwne strony. Z kolcami z zatyczką jest trudniej. 


 
Użyłam Kropelki. "Zakropliłam" otworek nóżki - później kolec włożony do dziurki przystawiłam do nóżki (uwaga żeby sie nie pokleić). Ten cały układ trzeba mieć na czymś twardym. Użyłam to tego metalowego prostokąta włożonego do imadła  i gdy nóżka dobrze styka się z kolcem i jest twarde podłoże trzeba przywalić młotkiem w czubek kolca :) Ważne żeby odpowiednio trafić, bo jak nie to nóżka poleci gdzieś... Parę razy przybić młotkiem. Mi się niestety te czubki kolców ubiły. Na końcu powinno się 'obić' buty filcem wewnątrz :) 






Inne moje przerabiane buty

Dokleiłam 'wiązanie' ;)

 
Inne, które przerabiałam wyglądają tak :


Najpierw obkleiłam niektóre paski taśmą malarską później pomalowałam spreyem. Następnie po wyschnięciu wszystkich warstw zaznaczyłam ołówkiem punkty zagięć wstążki. Użyłam kropelki i gothowe!

You Might Also Like

5 komentarze » • • •

  1. no i całkiem fajne buty, duzo ciekawsze i imo lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ogarniam tej części o dorabianiu wiązania... Jakim sprayem do czego, gdzie ta taśma i o co chodzi??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spray uniwersalny, czarny mat. Obkleiłam paski, które trzymają stopę taśmą malarską na czas malowania, aby się nie zmatowiły. Później oczywiście się to ściąga.

      Usuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe