Złoty deszcz wczesną wiosną - Spódnica z całego koła 50s vintage retro

11.5.19


Złoty deszcz, czyli forsycja kwitnie wczesną wiosną. Pora kwitnienia forsycji przypada w czasie, gdy wokół jest jeszcze szaro, a pozostałe rośliny powoli budzą się dopiero z zimowego snu. Forsycja jest najwcześniej kwitnącym krzewem ozdobnym, sygnalizującym nam nadejście wiosny. Kwiaty forsycji ukazują się na pędach jeszcze zanim rozwiną się na nich liście - wygląda to naprawdę spektakularnie. 


Może właśnie przyciągające wzrok forsycje sprawiły, że kolor żółty zaczął mi się szczególnie podobać. Żółty świetnie komponuje się z czernią, nadaje świeżości i kojarzy mi się z pozytywną energią. To niewątpliwie kolor wiosny! 

Zaczęłam eksperymentować z kolorami i inspiracjami czerpanymi z mody minionych dekad. Nadal prym wiodą lata 50. Staram się jednak dodawać stylizacjom współczesną nutę, a nie rekonstruować wiernie dawne style. 


Najpierw, zainspirowana oczywiście złotym deszczem, stworzyłam forsycjowy kapelusz, a później dobrałam resztę stylizacji. Spódnicę z koła uszyłam kilka lat temu na studiach z projektowania ubioru - dopiero teraz ma swoją premierę na zdjęciach :) W końcu znalazłam do niej pasek z dobrą klamrą. Jest świetny, bo można go dowolnie regulować. 

Bluzkę z dekoltem w kształcie łódki kupiłam bardzo tanio w popularnej sieciówce i dopasowałam do założonego pod ubranie gorsetu. Całkowitą nowością w mojej szafie są sznurowane botki. Długo nie mogłam przekonać się do takiego modelu, bo wyglądał dla mnie nieatrakcyjnie. Przypadkiem znalazłam zgrabniejszą wersję i dałam im szansę. Sprawdziły się świetnie w chłodne dni.





Dołącz do grupy Diorella atelier💃🏻 gdzie sprzedaję perełki z mojej szafy. 

Jeżeli uwielbiasz eleganckie sukienki w stylu vintage glamour to miejsce dla Ciebie! 

Tutaj znajdziesz ponadczasowe kreacje podkreślające kobiece piękno🍸💄









You Might Also Like

3 komentarze » • • •

  1. No kapelusz ciekawy, połączenie z tą stylizacja wygląda super. Typowo wiosennie :) Lubię ogólnie śledzić twój blog, sporo ciekawych wpisów i stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobał Ci się kapelusz :D Bardzo dziękuję za komentarz i miło mi, że śledzisz bloga. To wiele dla mnie znaczy! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

DOŁĄCZ DO GRUPY DIORELLA ATELIER

Like me on Facebook

Subscribe