Stylizacja: Modern Vintage - gorset pod ubraniem

24.4.18


Wiosna jest moją ulubioną porą roku z bardzo wielu powodów. Jednym z nich są pięknie, kwitnące drzewa. Można powiedzieć, że cały rok czekam na te kilka tygodni eksplozji rozkwitu. Przyroda budzi się do życia i krajobraz wygląda wtedy po prostu doskonale i najpiękniej - jakby przystrojony na doniosłe święto. Kiedyś chciałam móc podziwiać to dzieło natury przez cały rok, ale nauczyłam się upatrywać piękno również w ulotności tego krótkotrwałego stanu. Efemeryczne, kwiatowe kobierce zawsze staram się utrwalić na zdjęciach.



Poprzednim razem do wiosennej stylizacji, którą możecie zobaczyć tutaj: WIOSNA: INSPIRACJA STYLEM DIORA założyłam waspie w standardowy sposób. W tym roku zdecydowałam się założyć gorset pod ubranie i dopasowałam spódnicę do jego obwodu. Do stylizacji wykonałam kapelusz ozdobiony kwiatami, a do poprzedniego zestawu zaprojektowałam spódnicę. Obydwie stylizacje są inspirowane latami 50. XX wieku.

Która stylizacja i który sposób założenia gorsetu bardziej Wam się podoba?




Dołącz do grupy Diorella atelier💃🏻 gdzie sprzedaję perełki z mojej szafy. 

Jeżeli uwielbiasz eleganckie sukienki w stylu vintage glamour to miejsce dla Ciebie! 

Tutaj znajdziesz ponadczasowe kreacje podkreślające kobiece piękno🍸💄






   





       



        



You Might Also Like

0 komentarze » • • •

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

DOŁĄCZ DO GRUPY DIORELLA ATELIER

Like me on Facebook

Subscribe