Gorsetowa sesja z Gorseciarką - SnowBlack Corsets

2.10.17

Zapraszam Was do obejrzenia sesji zdjęciowej z moją najlepszą, gorsetową przyjaciółką - Martą! Tej znamienitej gorseciarki, szyjącej pod nazwą SnowBlack Corsets, nie trzeba przedstawiać żadnej miłośniczce tej części ubioru. 



To była jedna z najfajniejszych sesji jakie miałam! Było dużo śmiechu i sporo zabawy. Jestem ogromnie zadowolona z tego pięknego, słonecznego dnia w towarzystwie, jak zawsze pełnej pozytywnej energii Marty. Miałam nawet okazję przejąć aparat i zrobić tej dystyngowanej damie kilka zdjęć. Marta wyznaje zasadę "Beauty is a duty", więc elegancja i styl nigdy jej nie opuszczają.




Czy spostrzegawcze osoby dostrzegły pewien szczegół? :) Marta miała podczas sesji dwa różne gorsety. Pierwszy to oczywiście jej autorskie dzieło - jednowarstwowy underbust ze specjalnego, gorsetowego materiału Spot broche coutil

A drugi (ze zdjęcia powyżej) zamówiła u słynnej, czeskiej gorseciarki szyjącej pod nazwą Riwaa Nerona. Gorset zaprojektowana sama Riwaa, a na pomiary Marta pojechała specjalnie do jej ateliér aż do Pragi. 

Przypomina mi to jak się poznałyśmy ponad pięć lat temu. Zamówiłam u Marty gorset i przyjechałam do niej na zdjęcie wymiarów. Trzeci post, który napisałam na tym blogu powstał właśnie pod wpływem tej wizyty, jako mała relacja z pierwszego spotkania. Możecie przeczytać ją tutaj: Z WIZYTĄ U SNOW BLACK




Poznałyśmy się dzięki gorsetowej pasji, ale wspólnych tematów mamy o wiele więcej. 
Szczególnie cenię to, że Marta inspiruje mnie do działania swoją kreatywnością. 

Zachęcam Was do przeczytania wywiadu z tą utalentowaną gorseciarką tutaj:

A także do oglądania jej gorsetowych dzieł na facebook'u.













You Might Also Like

0 komentarze » • • •

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

DOŁĄCZ DO GRUPY DIORELLA ATELIER

Like me on Facebook

Subscribe