Gorsetowe nowości w RebelMadness.pl - waspie i waist cincher

20.9.18


Zgodnie z zapowiedziami sklep RebelMadness.pl wprowadził do swojej oferty krótkie gorsety - waspie i waist cincher. Jak dotąd tego typu gorsety można było nabyć tylko u zagranicznych producentów lub zamówić u gorseciarki. To prawdziwa nowość na naszym polskim, gorsetowym rynku.

Waspie a waist cincher

Możemy wybierać spośród aż dziesięciu nowych modeli: 4 waspie i 6 typu waist cincher. Wszystkie te gorsety są krótsze niż standardowy underbust, a między sobą różnią się szerokością - waspie jest nieco węższy niż waist cincher, co starałam się pokazać na porównaniu poniżej.


Te dwa rodzaje gorsetów należą do moich ulubionych, ponieważ świetnie nadają się dla niższych osób o krótkim tułowiu i są wygodniejsze niż standardowej długości gorsety, bo usztywniają węższy odcinek kręgosłupa zapewniając większą swobodę ruchu. W dodatku łatwiej trafić z dopasowaniem do figury - krótki gorset modeluje mniejszy fragment sylwetki, więc nieważne czy osoba ma bardzo wąskie lub szerokie biodra - gorset tam nie dochodzi. 

Krótkie gorsety są uniwersalne i pasują na wiele typów sylwetek, jednakże odradzałabym je osobom o większej tkance tłuszczowej, ponieważ mogą powodować powstawanie fałdek. Dobrze, że wspomniano o tym na stronie sklepu słowami: Przeznaczony dla kobiet o smukłej sylwetce i wzroście około 150 cm. Lecz jeśli chodzi o wzrost nie sądzę, aby gorset sprawdził się jedynie dla tak niskich osób (sama jestem wyższa niż 150 cm). Niskie osoby najbardziej doceniają krótkie gorsety, bo te standardowej długość mogą wbijać się w uda przy siadaniu, ale myślę, że dla osób o średnim wzroście (ok. 170 cm) te gorsety również będą odpowiednie.


Ceny

Ceny gorsetów z nowej kolekcji znajdują się w przedziale już od zaledwie 130 zł do 200 zł. Podstawowe modele bez ozdób są obecnie najtańszymi gorsetami w tym sklepie - kosztują 130 i 140 zł. To taniej niż zwykły underbust tej marki (160 zł) i bardzo konkurencyjnie w stosunku do innych gorsetowych sklepów, gdzie najtańszy underbust kosztuje 135 zł. Jednym słowem ceny są niezwykle przystępne - jestem wręcz zaskoczona. 


Nowa kolekcja

W nowej kolekcji trzy identyczne projekty podstawowych gorsetów występują w wersji waspie i waist cincher - czarny, beżowy i czarny mesh. Pojawiły się także trzy modele z ozdobami dostępne na zamówienie (realizacja 2-4 tygodnie) - czarny waist cincher z klamrami i kolcami, brązowy waist cincher z czarnymi gipiurami oraz jasnoniebieski waspie z koronką i gipiurami. 

Nowością w ofercie jest również dostępny na zamówienie biały waist cincher ,,underwear". *Aktualizacja - 23.09. dodano możliwość wyboru koloru (czarny, biały, beżowy). Jest to gorset zaprojektowany z myślą o noszeniu pod ubraniem, co stało się obecnie bardzo popularne. Jak widać właścicielka sklepu, to osoba zorientowana na bieżąco w temacie. Myślę, że ten model jest dobrą odpowiedzią na oczekiwania gorseciar, które poszukiwały gorsetu do noszenia pod ubraniem. Doskonale, że zamiast sznurka z tyłu gorset posiada wstążkę, która mniej odznacza się pod ubraniem, ale można by poprawić skład materiałowy - wierzchnia warstwa to poliester. Idealnie byłoby, gdyby gorset był w 100% bawełniany. 



Informacje o długościach

Na stronie sklepu pojawiły się dodatkowe informacje o długościach poszczególnych modeli. Chodzi o cięcie princess. Na rysunku na stronie sklepu zaznaczono je jako D (długość od linii talii do górnej krawędzi) i E (długość od linii talii do dolnej krawędzi). Świetnie, że podano takie informacje. Mam nadzieję, że pomiary pojawią się również w gorsetach o standardowej długości i longline, bo właśnie w takich są mi najbardziej potrzebne, aby gorset nie okazał się na mnie za długi.










Zdjęcia

Przepiękne zdjęcia katalogowe wykonała dla sklepu niesamowita Rockagirl. Maja jak zawsze zachwyca! Wszystkie jej zdjęcia są idealne, a stylizacje, fryzury i make up perfekcyjnie dopracowane oraz przemyślane. Widać wielogodzinną pracę i zaangażowanie. Dzięki świetnie dobranym akcentom kolorystycznym zdjęcia przywołują już nieco jesienno-halloweenowego klimatu. Zdjęcia są ucztą dla oka, ale chciałabym, aby pojawiło się też większe zbliżenie na gorsety, aby móc zobaczyć detale. 


Reasumując - kolekcja moim zdaniem jest bardzo trafiona i zgodna z aktualnymi trendami. Myślę, że gorsety będą cieszyły się popularnością. Brawa za wprowadzanie nowych krojów - pewnie kosztowało to znacznie więcej pracy niż zmiana koloru i układu aplikacji na standardowym wykroju modelu typu underbust. 

Trudno mi się zdecydować, który gorset zakupić. Podoba ją mi się waspie i waist cincher beżowe i mesh, ale najbardziej chyba ten jasnoniebieski :D 

A Wam, który model najbardziej przypadł do gustu?

You Might Also Like

7 komentarze » • • •

  1. Niebieski ma w sobie coś ale kusi mnie waspie mesh i waist chincher Wamp - cieszę się, że tym razem przynajmniej jeden model jest w trochę ostrzejsze, preferowanej przeze mnie, stylistyce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten model dedykowali chyba specjalnie Tobie :D Dobrze, że pojawiły się modele w różnych stylach. Daj znać jak wrażenia, jeśli się na niego zdecydujesz :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To tak jak mi :)

      A zdecydowałam się na razie na zakup beżowego waspie, bo mam wątpliwości czy dolny obwód będzie pasować. Jeśli tak, to zamówię niebieski :)

      Usuń
    2. I jak ten bezowy? Zamierzam zamówić tylko czekam wpierw na opinie ;)

      Usuń
    3. Jeszcze go nie dostałam. Zapłaciłam 1.10, a dosłownie teraz dopiero otrzymałam wiadomość o wysłaniu zamówienia. Przypuszczam, że to może przez małą korespondencję z Właścicielką - zapytała o rozmiar, żebym potwierdziła, bo zawsze wybierałam rozmiar 18'', a tym razem kupiłam sobie 20'' :) Wcześniej szybciej wysyłali przesyłki i nie wiem, czy teraz tak wyszło, czy wszyscy tak długo czekają. W każdym razie czekam z niecierpliwością :)

      Cieszę się, że obserwujesz mojego bloga :) Recenzję zrobię jak najszybciej!
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Cześć :)
    Czy przy wymiarze:
    biodra - 95 cm
    pas - 76 cm
    pod biustem - 77 cm

    nie będzie dla mnie samobójstwem, jeśli zamówiłam sobie waist cinchera (klasyczny czarny)rozm. M (24") z Rebel Madness?

    Boję się, że będę w nim wyglądała jak hot-dog :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

DOŁĄCZ DO GRUPY DIORELLA ATELIER

Like me on Facebook

Subscribe