Gorset overbust czarna satyna longline sweetheart Erotex

31.7.14


Marka: Erotex
Model: EC006 Black
Cena: w sklepie internetowym 129,00 €



Overbust został uszyty z dwóch warstw. Wierzchni materiał - czarna satyna sprawia, że jest to dosyć uniwersalny i klasyczny model. Skład podszewki to 65% poliestru, 35% bawełny. Konstrukcja składa się z 6 paneli. Waist tape szerokości 2,5 cm jest widoczny i przebiega przez 4 panele gorsetu. Overbust posiada panel na plecy o szerokości 13 cm.


Jest to gorset typu longline, a górna krawędź została mocno wycięta w kształt serca (tzw. sweetheart). Overbust usztywniony jest 10 stalowymi spiralnymi fiszbinami oraz 4 płaskimi z tyłu przy wiązaniu. Zostały wszyte po wewnętrznej stronie w tunelach.


Busk ma szerokość 2,5 cm, jest sztywny i mocny. Gorset posiada usztywniony fiszbiną płaską underbusk o szerokości 3 cm - takie połączenie bardzo dobrze spłaszcza brzuch.


Overbust ma wysoki tył, ale nie zapomniano o obniżeniu pod pachami i na szczęście nie ociera w tym miejscu (jak czasami zdarza się w innych gorsetach). Jak wspominałam jest to typ longline i z tyłu znajduje się aż 20 par srebrnych oczek. Zostały wbite jakby odwrotną stroną, jak w poprzednich gorsetach, ale nie mają żadnych wad i trzymają się dobrze. Zasznurowanie gorsetu zajmuje trochę więcej czasu i wymaga cierpliwości.


Gorset posiada wszyte przy górnej krawędzi zaczepy na odpinane ramiączka oraz 6 sztuk przy dolnej do pasów od pończoch.




Lamówka została wszyta trochę niedbale i nieestetycznie strzępi się na końcach. Nie jest podwinięta od wewnątrz.

Bawełniany czarny plaski sznurek jest nierozciągliwy i dobrze pełni swoją funkcję. Jest odpowiedniej długości.




Wymiary gorsetu



Rozmiar 22''

Długość :
z przodu 38 cm
w połowie 47
z boku 39 cm
z tyłu 44 cm


Obwód :
pod biustem 58 cm
w talii 56 cm tj. ok. 22''
w biodrach 82 cm



Wyprofilowanie



Pomimo tego, że gorset nie jest w moim rozmiarze, starałam się Wam go zaprezentować, ponieważ ostatnio bardzo chcieliście zobaczyć wyprofilowanie omawianego gorsetu :)


Gorset jest bardzo delikatnie wyprofilowany i przeznaczony raczej do podkreślania figury niż do modelowania sylwetki i redukcji obwodu w talii. Chociaż teoretycznie gorset nie jest w moim rozmiarze, gdybym wybrała mniejszy, to byłby za ciasny pod biustem i w biodrach podczas gdy w talii mogłaby być większa redukcja. Na zdjęciu zasznurowany jest nawet z przerwą ok. 1 cm, czyli prawie moja talia bez gorsetu.



Jak wspominałam jest to gorset tylu longline i jest przeznaczony dla wysokich osób o dłuższym tułowiu. Ponadto na stronie sklepu napisano, że będzie odpowiedni dla rozmiaru miseczki od D (wiadomo, że to relatywne). Jeszcze nie miałam do czynienia z gorsetem o tak dużym wyprofilowaniu biustu, ale wydaje mi się, że już lepsze za duże niż za małe. Podoba mi się, że miseczki zostały tak zaokrąglone i nigdzie nie odstają. Jednakże uważam, że jest to dla mnie za duży dekolt.


Satyna prawdopodobnie nie została niczym podklejona i trochę się marszczy. Co więcej w tym egzemplarzu fiszbina po lewej stronie (prawej oglądającego) jest powyginana w górnej części, co powoduje zauważalne marszczenie i małą asymetrię.



Ogólnie sądzę, że gorset jest przeznaczony dla pań o pełniejszym biuście niż mój i dzięki temu podkreśleniu biustu i dole zachodzącym nisko na biodra powstaje kontrast, który optycznie wyszczupla talię. Na mnie tego za bardzo nie widać, bo nie jest to gorset na moją figurę, ale można to zaobserwować na modelce na Ebayu.

Gdyby przeliczyć cenę tego gorsetu z euro wyszłoby obecnie ok. 537 zł - nie jest to oczywiście cena adekwatna do jakości, ale biorąc pod uwagę, że w Niemczech 1 euro traktowany jest prawie jak 1 zł to cena 129 zł byłaby już bardziej odpowiednia.

You Might Also Like

12 komentarze » • • •

  1. O rany, ale ten gorset długi. Chyba jest podobnej długości, co te longline z Corsets-UK. Generalnie wydaje się być niezłej jakości, ale jednak za niskiej jak na podaną cenę.

    Ja z kolei uważam, że Twój biust jest w sam raz do tego gorsetu. Pełniejszy mógłby wylewać się górą, zostać wywindowany pod samą szyję i generalnie wyglądać wulgarnie. U Ciebie jest w sam raz.

    Kattie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz refleks - parę chwil po opublikowaniu komentarz :D
      Tak, jest bardzo długi. Zgadzam się z Tobą co do ceny.
      Miło mi, że tak uważasz :) Pozdrawiam Cię jak zwykle serdecznie!

      Usuń
  2. Dla mnie również zbyt głęboki dekolt, chociaż - pomimo za dużego rozmiaru - robi na Tobie niezłe wrażenie :) Mimo wszystko, nie skusiłabym się - mimo, że przy 1,81cm chyba powinnam rozglądaćsię za longline'm.
    I popieram koleżankę wyżej - większy biust wyglądałby w tym gorsecie, no... źle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to znowu jestem zaskoczona :) Skoro sądzicie, że jest ok, to się cieszę.
      Nie dziwię się, że byś się nie skusiła - kształt modelowania nie jest szczególnie ładny.
      Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  3. Podoba mi się kształt dekoltu, nawet myślałam nad zamówieniem sobie overa z takim u którejś z gorseciarek (mam mikroskopijny biust i nawet wywalenie go niemal w całości nie wygląda u mnie wulgarnie - podobno :P ). I pewnie w końcu zamówię ;)
    Nie podoba mi się profilowanie i wygląd tkaniny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę zatem zadowolenia z przyszłego gorsetu :)
      A ta tkanina ma dosyć widoczny błysk - może to temu i przez marszczenia.

      Usuń
  4. :D moj komentarz będzie bardzo ambitny i rzeczowy:
    ale fajnie podkreśla cycki, tak, że kompletnie nie patrzy się na talię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah :D Właśnie to starałam się eufemistycznie powiedzieć o zdjęciach na Ebayu.

      Usuń
  5. Bardzo mi się spodobał pomimo pewnych niedociągnięć.
    Pozdrawiam, Amika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Gorset jak gorset, tyle że nie zachwyca oryginalnością wyglądu czy pięknem modelowania. Za to zdziwiło mnie coś innego, a mianowicie twoja wzmianka na temat twojego naturalnego obwodu. Wynikałoby z tego, ze masz jakieś 58 cm w talii. Aż mi się nie chcę wierzyć. Naprawdę masz tak wąską talię? ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym gorsecie mam ok. 57 cm w talii, a określenie "prawie" nie oznaczało jednego centymetra :)

      Nie mam naturalnej talii 58 cm bez gorsetu, ale są osoby, które mają. Moja koleżanka ma nawet mniej bez gorsetu :)

      Usuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe