Konkurs kapeluszy na Mistrzostwach Polski w Skokach 2019

18.9.19


W zeszłym tygodniu po raz pierwszy wzięłam udział w konkursie na najpiękniejsze nakrycie głowy. Konkurs został przeprowadzony podczas finałów Mistrzostw Polski w Skokach przez Przeszkody Jakubowice 2019. Znalazłam się w gronie nagrodzonych uczestniczek! :)






Dlaczego kapelusze?

Pierwsze kapelusze zrobiłam własnoręcznie parę lat temu na studiach z projektowania ubioru, ale wtedy nie przypuszczałam, że ten temat tak mnie zainteresuje. Myślę, że zaczęło się od intensywnego zagłębiania pojęcia gentleman i nieodłącznie związanej z nim klasycznej, męskiej elegancji. Następnie przeszłam na damską, klasyczną elegancję i zaczęłam śledzić relacje z wydarzeń, gdzie zakładane są kapelusze. Najbardziej fascynuje mnie Royal Ascot w Wielkiej Brytanii. Duże znaczenie miała dla mnie również wizyta w londyńskim Philip Treacy boutique, gdzie rozmawiałam z przyjaciółką słynnego kreatora kapeluszy. Obecnie od pond roku tworzę nakrycia głowy do moich stylizacji na sesje zdjęciowe :) 


 



Ten kapelusz i stylizację stworzyłam zanim dowiedziałam się o konkursie w Jakubowicach. W Regulaminie w punkcie Warunki i zasady uczestnictwa napisano bardzo ogólnie, że: ,,Uczestniczkami Konkursu mogą być wyłącznie Panie, które posiadają nakrycie głowy – Kapelusz / Fascynator a cały strój jest spójny i stanowi dobrze skomponowaną stylizację.''. Nie narzucono żadnego tematu przewodniego, więc postanowiłam założyć to co miałam już gotowe :)



W mojej stylizacji znalazł się jednak mały akcent tematyczny - broszka z głową konia i palcatem. 
Kupiłam ją na targu staroci za małą kwotę. Uwielbiam wyszukiwać takie skarby. 





Pierwszy raz miałam okazję oglądać na żywo mistrzostwa w skokach przez przeszkody. Nie sądziłam, że konie potrafią skakać aż tak wysoko. Wspaniałe stworzenia.



Stoisko sklepu z kapeluszami, fascynatorami i toczkami Modiste.






 Organizatorami Konkursu byli Klub Jeździecki Osadkowski oraz sklep Modiste, a fundatorami nagród Sklep Modiste i Hotel i Restauracja Jakubus.

Nagrodą za miejsce I był:
- VOUCHER o wartości 300 zł na zakup produktów marki Modiste 
- VOUCHER o wartości 200 zł do restauracji Jakubus
Nagrodą za miejsce II był:
- VOUCHER o wartości 200 zł na zakup produktów marki Modiste 
- VOUCHER o wartości 200 zł do restauracji Jakubus
Nagrodą za miejsce III był:
- VOUCHER o wartości 100 zł na zakup produktów marki Modiste 
- VOUCHER o wartości 200 zł do restauracji Jakubus




 Od lewej: przedstawicielka hotelu Jakubus, właścicielka sklepu Modiste, I miejsce, II miejsce, III miejsce.

Znalazłam się na podium! :) Zajęłam III miejsce. 

Komisja konkursowa składała się z przedstawicielki hotelu i właścicieli sklepu Modiste, w którym Panie z I i II miejsca zakupiły w dniu konkursu kapelusze. 

Dużo znaczą dla mnie miłe słowa przedstawicielki hotelu Jakubus, która stwierdziła, że gdyby sama przyznawała nagrody, to zajęłabym I miejsce. Cieszę się, że moja stylizacja aż tak się jej spodobała.


 „KONKURS NA NAJPIĘKNIEJSZE NAKRYCIE GŁOWY MISTRZOSTW POLSKI JAKUBOWICE 2019” to dla mnie świetna rozgrzewka przed większymi wydarzeniami w ,,świecie kapeluszy''. Bardzo chciałam zobaczyć jak wyglądają takie wybory.


Serdecznie gratuluję laureatkom konkursu i dziękuję organizatorom oraz fundatorom nagród.

Szkoda, że więcej pań nie założyło kapeluszy, ale wierzę, że za rok będzie nas więcej :)

You Might Also Like

20 komentarze » • • •

  1. Widzę, że im bardziej wymyślny kapelusz, tym lepiej ;) . Ja ten, co masz na głowie, też z chęcią bym założyła. To chyba trudno wybrać najlepszy kapelusz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust, styl, ulubiony kolor itd. Trudno, aby wszystkim spodobała się ta sama rzecz. Oglądając stylizacje z konkursów kapeluszy odbywających się w Australii myślę, że bardzo ciężko byłoby mi wybrać najładniejszą, bo jest tam naprawdę wysoki poziom. Panie mają wszystko pięknie dopracowane i dobrane. Wszystkie akcesoria pasują, mają nawet rękawiczki i ciekawe torebki. Zobacz album:
      https://www.facebook.com/cairnsamateurs/photos/a.2582191398467864/2582214475132223/?type=3&theater

      Cieszę się, że spodobał Ci się kapelusz, który zrobiłam :D Bardzo dziękuję za komentarz :) To wiele dla mnie znaczy!

      Usuń
  2. Gratulacje!!! Bardzo ładne to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i dziękuję bardzo za komentarz :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam klasykę :) Kapelusze są obecnie bardzo niedoceniane.

      Wybacz, ale nie zezwalam na pozycjonowanie stron sklepów na moim blogu, ani na komentarze reklamowe. Mam nadzieję, że uszanujesz moją zasadę. Proszę dodaj komentarz bez linku, jeśli nie jesteś botem.

      Usuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że świetnie wyglądasz w tym kapeluszu i ja również powoli zaczynam się do nich przekonywać. Miałam małą przerwę w ich noszeniu, ale myślę aby sobie jakiś kupić na nadchodzącą wiosnę. W końcu teraz jest ich cała masa i pasują do wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Nakrycie głowy nadaje stylizacji wyjątkowego szyku. Szkoda, że obecnie tak mało osób zakłada kapelusze pełniące funkcję ozdobną. Zauważyłam, że na śluby panie coraz chętniej kupują kapelusze. Może przywędrowała do nas nutka angielskiej elegancji :)

      Usuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

DOŁĄCZ DO GRUPY DIORELLA ATELIER

Like me on Facebook

Subscribe