Ogłaszamy zwycięzców konkursu ze sklepem Rebel Madness!

5.10.15

Dziękujemy wszystkim Uczestniczkom za nadesłanie zdjęć i wzięcie udziału w konkursie!

Otrzymałam aż  83 wiadomości. Cieszę się, że tak wiele osób zdecydowało się na zaprezentowanie stylizacji. Miło mi, że mogłam opublikować na łamach mojego blaga Wasze zdjęcia i wypowiedzi.

Poziom konkursu uważam za wysoki. Miałyśmy spory dylemat, kogo nagrodzić i prowadziłyśmy na ten temat długie i żywe dyskusje. Ostatecznie wybrałyśmy następujące stylizacje:


I. miejsce





II. miejsce




III. miejsce



Gratulacje!

Przy wyborze zwycięzców brałyśmy pod uwagę pomysłowość, kreatywność i estetykę wykonania.

Szukałyśmy własnego, autorskiego wkładu i pomysłu - czegoś, czego nie można kupić w sklepie, co zostało wykonane własnoręcznie lub zaskakującego połączenia, na które inne osoby by nie wpadły.


Nagroda Publiczności:


Powyższe zdjęcie uzyskało najwięcej Waszych polubień - ponad 300 i Autorka otrzymuje,
uważam, że w pełni założoną Nagrodę Publiczności.


O Galerii Uczestniczek

Otrzymałam zdjęcia od osób z różnych grup, w różnym przedziale wiekowym i o odmiennych stylach. Elementem łączącym wszystkie Uczestniczki jest gorset!

Pojawiło się wiele bardzo dobrych zestawów i zaskakujących pomysłów. Stworzyłyście jedyną w swoim rodzaju galerię. Można zobaczyć tam jak gorset prezentuje się do kaloszy, do kraciastej koszuli i indyjskiego sari albo w kuchni, na motocyklu, z gitarą, z harfą, z mieczem czy na tle tatrzańskiego Giewontu.

Stworzona dzięki Wam galeria z gorsetowymi stylizacjami na pewno zainspiruje wiele osób do stworzenia własnych oraz rozpropaguje tę część odzieży w szerszym gronie odbiorców.




Wyróżnienia


Właścicielka sklepu Rebel Madness wspaniałomyślne postanowiła dodatkowo nagrodzić bonami rabatowymi jeszcze 6 Uczestniczek. Wybrałyśmy następujące stylizacje:









Podsumowanie konkursu i kilka słów ode mnie

Celem konkursu było pokazanie praktycznego zastosowania gorsetów na różne okazje i okoliczności oraz w odmiennych stylach. Sądzę, że ten cel został wspaniale zrealizowany, bo pojawiły się stylizacje od sport casual po business formal. Przeważnie były to jednak stylizacje w stylu gotyckim na sesje zdjęciowe, na koncerty i przebrania na Helloween czy cosplay.

Poprzez określenie "praktyczne zastosowanie" chciałam nakierować Was na bardziej użytkowy, codzienny - casualowy charakter stylizacji. Sztampowe połączenie gorsetu z długą spódnicą i bluzką - oczywiście w kolorze czarnym, jest opatrzone. Szukałam czegoś świeżego, nowoczesnego, zaskakującego i nadającego się do zwyczajnego wyjścia na ulicę, gdyż, jak powiedziała Coco Chanel: "Moda, w której nie można wyjść na ulicę, nie jest modą."

Jako projektantka ubioru, mam nadzieję, że poziom świadomego dobierania swojej garderoby będzie w Polsce wzrastał. W tym celu prosiłam Uczestniczki konkursu o uzupełnianie opisów i uzasadnienie stylizacji. Pytałam dlaczego zdecydowały się na te ubrania i czemu tak je zestawiły.

Pamiętajmy, że nie szata zdobi człowieka, ale swoim ubiorem zawsze wysyłamy pewien komunikat do społeczeństwa. 

Ważne jest, aby zawsze czuć się dobrze w swoich ubraniach, które powinny być jakby odzwierciedleniem naszej osobowości i jej podkreśleniem, a nie przebraniem i grą pozorów.

Nie bójmy się eksperymentować i tworzyć zaskakujące połączenia. Bawmy się modą i czerpmy z tego przyjemność. Więcej odwagi, kreatywności i uśmiechu! Tego wam życzę :)

You Might Also Like

1 komentarze » • • •

  1. świetne wybory! mi też bardzo podoba się stylizacja z miejsca pierwszego.
    Masz rację - nie bójcie się być kreatywnymi, innymi niż szarość społeczeństwa
    Brawo !!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

DOŁĄCZ DO GRUPY DIORELLA ATELIER

Like me on Facebook

Subscribe