Halloween Giveaway! Biżuteria z Wyczarovane.pl - Konkurs

6.10.14


Dzięki uprzejmości sklepu Wyczarovane.pl mogę zorganizować dla Was konkurs typu "Giveaway"! 


Nagrodą jest jeden z wisiorków pokazanych na zdjęciach.




Aby wziąć udział w konkursie należy:


  • Napisać komentarz pod tym postem z numerkiem wisiorka, który chce się otrzymać oraz uzasadnić, dlaczego wybrało się właśnie taki.
  • Dodatkowo można polubić sklep Wyczarovane.pl na Facebook'u - będzie im na pewno miło :)


Konkurs trwa od 06.10.2014 do 20.10.2014

Zwycięzcę wybierzemy na podstawie komentarza - najlepsze uzasadnienie wyboru wygrywa.


Ogłoszę zwycięzcę 21.10.2014 w komentarzu pod tym postem. 
Zwycięzcę proszę o szybki kontakt, aby wysyłka mogła dojść przed Halloween :)



Giveaway 

(English version)


What's the prize?
One from necklaces shown in photos above.
How do I participate?
Write a comment below with the number of your favourite necklace and explain your choose. Why do you want to win this one? 
Can I participate even if I'm not from Poland?
Yes! It doesn't matter where you are from! :) The worldwide shipping will be provided. 


Giveaway ends 20.10.2014 
The winner announcement 21.10.2014 
Good luck!




A tak przy okazji...
Miałam wreszcie sposobność, aby wypróbować nowy obiektyw "do portretów". Patrząc na moje stare zdjęcia stwierdzam dużą poprawę jakości. A Wy co o nich sądzicie? :)


You Might Also Like

31 komentarze » • • •

  1. Nr. 2.
    Dlaczego? Ach, to bardzo proste. Edgar Allan Poe przedstawiony na medalionie jest dla mnie jednym z najgenialniejszych poetów XIX wieku. Jego wierszei opowiadania czytuję namiętnie w wolnych chwilach i zawsze gdy mam sposobność przytaczam Jego mądrości. Bardzo chciałabym nosić wizerunek Pana Poe'go przy sobie, coby ludzie od czas do czasu zapytali "cóż to za mroczności nosisz?", do których to pytań otrzymaliby wyjaśnienia przybliżające ich do twórczości tego geniusza! Miałabym wtedy 2 victorie! Pierwszą byłoby nakłonienie w subtelny sposób ludzkość wokół mnie do lektury Jego dzieł, a drugą moja osobista satysfakcja z przecudnej ozdoby.
    Dosyć banalne? Nic bardziej mylnego, ponieważ ów cudo poprawiłoby moje dziurawe szczęście, którego praktycznie nie posiadam, ponieważ w życiu niczego nie wygrałam. :')
    Miłego Wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wygrać naszyjnik z Edgarem Alanem Poe, ponieważ od niedawna interesuje się jego twórczością, za sprawą bardzo krótkiej animacji pt. Vincent autorstwa Tima Burtona. Bardzo przemawia do mnie stylistyka owego artysty, horror i fantastyka jest mi bardzo bliska, dlatego pokochałam miłością szczerą owe dzieła, i dlatego zapragnęłam być w posiadaniu tego naszyjnika. Z chęcią nosiłabym go późną jesienią do czarnych stylizacji z ,,Krukiem" w ręce, a w głowie huczałyby mi słowa:

    ,,And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
    Shall be lifted- nevermore!"

    Mogłabym się wtedy poczuć jak Vincent Malloy, który z kolei czuł się niczym Vincet Price :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "While other kids read books like Go, Jane, Go!
      Vincent’s favourite author is Edgar Allen Poe"

      <3

      Usuń
    2. I na dodatek pięknie wypowiedziane przez samego Vincenta <3 Świetna animacja, mogę ją oglądać codziennie :)

      Usuń
  3. 1. Gdyż znajomi często mi mówią, że chodzę z sercem na dłoni, to czemu nie zacząć chodzić z sercem na szyi? Takie serduszko miałoby przytulnie na mojej piersi i zapewne jest bardziej pancerne niż to w środku, więc tak będzie bezpieczniej :).

    OdpowiedzUsuń
  4. wisiorek nr 1. najbardziej mroczne, piękne jak i tajemnicze jest właśnie ludzkie serce. Skromne i delikatne od wieków było inspiracją dla artystów i zwykłych ludzi. Ono jest niezbędnym narządem do życia, przypisywano mu znaczenie mistyczne, wierzono, że posiada duchowe i boskie właściwości. Romantycy kierowali się sercem, jak również uważano je za siedzibę myśli, rozumu czy uczuć... Na koniec dodam, że w życiu staram kierować się sercem i patrzeć na ludzi poprzez jego pryzmat, dlatego chciałabym nosić jego podobiznę przy własnym sercu, która będzie mi przypominać o moim rycerzu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie podoba mi się wisiorek numer 5- nie dość, że uwielbiam szkielecikowe i inne creepy rzeczy (a ten jest creepy podwójnie: nie dość, że szkielecik, to jeszcze syjamski! :D), to jeszcze przypomina mi okładkę jednego z albumów :Wumpscat:'a, którego muzykę bardzo sobie cenię :) Po połączeniu tego wisiorka z wampirzymi kłami oraz innymi trupkowymi akcesoriami z pewnością udałoby mi się wystraszyć parę osób podczas Halloween ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Nr 4.
    Chciałabym akurat ten wisiorek, ponieważ ten szkielet kojarzy mi się niezwykle mocno z operacją jaką przeszłam kilka lat temu. I choć to nie jest moje miłe wspomnienie, to jednak patrzę na ten naszyjnik z uśmiechem i pewnym zaciekawieniem :). Ma on dla mnie po prostu symboliczne znaczenie. Do tego jest bardzo ładny i jak czytałam na tym blogu, ręcznie malowany przez twórców, a ja mam wielki szacunek do artystycznych tworów, dlatego pewnym zaszczytem byłoby posiadanie go - I nie żartuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja i zdjęcia :-)
    Pozdrawiam, Amika

    OdpowiedzUsuń
  8. Nr. 5

    Jestem zodiakalnym Bliźniakiem, osobą permanentnie rozdartą w założeniu i niestety, również w praktyce.
    Z ogromną radością ozdobiłabym swoje obojczyki wizerunkiem wybitnego Poe- ale czy przestrzenne żebra nie byłyby równie znakomitą ozdobą? Bliższy jest mi minimalizm trupiej rączki ( wszyscy ostatecznie wyglądamy tak samo- nie byłaby więc bardzo naciąganą teoria, że mogła ona należeć kiedyś do Edgara Allana..?) czy realizm blaszanego serca?
    Najlepszy będzie więc symbol powyżej przedstawionych rozterek- korpus z dwoma głowami, które zgodzić się nie mogą, lecz muszą pozostać we wspólnej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wisiorek nr 5.
      Wybrałam taki, a nie inny wzór, ponieważ jestem zlepkiem dwóch osobowości mieszkających w jednym ciele. Wielu zarzuca mi, że jestem zimną kobietą bez serca i emocji, ale nie... Po prostu taka jestem wobec osób, które nie zasłużyły sobie na poznanie drugiej części mnie. Bo to nie jest tak, że nie mam serca. Na mój szacunek i możliwość poznania "tej drugiej" mnie - ciepłej, kochanej, ale i cholernie kruchej i delikatnej - trzeba sobie zasłużyć. Kiedyś byłam taka do wszystkich, ale los uświadomił mi, że nie warto. Dlatego uważam, że - paradoksalnie - ja i ten naszyjnik stanowilibyśmy dobraną parę. A nawet dwie! :)

      Usuń
  10. A great GiveAway... I choose No. 5... I love the design and search a long time for such one...

    OdpowiedzUsuń
  11. What a lovely giveaway! I've been a reader of your blog for a little while but doesn't comment very much. I have to say that your photos are very beautiful.
    I would love to win number 2. The grumpy face of EAPoe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybrałam naszyjnik numer 5 - tak, bez namysłu. Jestem Bliźniakiem, w znaku zodiaku mam dwie osobowości, które - choć skrajnie różne, mają jednak wspólną podstawę. Oprócz tego Bliźnięta te są bardzo silnie powiązane ze śmiercią, z którą mam bardzo dużo wspólnego. Jestem wróżką, tarocistką, a przy tym zajmuję się także przeprowadzaniem dusz na drugą stronę. Wiem, że tutaj, na Ziemi pozostaje tylko ciało, które później znika i widać tylko kości. Dusza idzie dalej. Ten wisior pokazywałby więc nie tylko moją naturę, naturę osoby rozdzieranej skrajnymi emocjami, tkwiącymi w jednym ciele jak dwoje zgoła odmiennych ludzi, ale także ukazywałby pełnię mojej profesji. Energetycznie jest w nim coś niesamowitego, co przyciąga wzrok. Bije od niego blask - ciemnego fioletu, z którym również jestem silnie powiązana. Odpowiednio naładowany energią i siłą stałby się dla mnie jednym z najpotężniejszych i najskuteczniejszych amuletów jak do tej pory.
    Pozdrawiam serdecznie i z nadzieją patrzę na ten cudowny przedmiot.
    Anika.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybrałabym nr1, bo denerwuje mnie powszechnie używany wizerunek serca, taki anatomiczny zdecydowanie bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Numer 5 mnie urzekł. W sumie nie wiem czemu, jest po prostu uroczy. Jednocześnie ma w sobie coś co przykuwa uwagę...

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia, jeśli można spytać co to za szminka, bo bardzo mi się spodobał kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mac Pedro Lourenco Ruby

      Usuń
  16. Nr 1 ogromnie przypadł mi do gustu ponieważ jest oryginalnym i nietypowym naszyjnikiem. Uważam, że ma delikatny charakter, a zarazem mógłby dodać kreacji drapieżny i indywidualny akcent. Myślę, że to bardzo ciekawy dodatek, który nadaje się na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  17. nr 1
    Serce jest najważniejszym elementem w ciele człowieka. Często głębiej się nie zastanawiamy nad takimi "detalami" ale przecież dzięki temu organowi możemy codziennie spotykać się z znajomymi, chodzić do szkoły/pracy, spędzać czas z rodziną - możemy życ. Serce dla jednych to symbol miłości, przy naszej drugiej połówce serce zaczyna bić jak szalone, jak wiele poetów podkreśla - w sercu ukrywa się miłość. Inni muszą walczyć o serce ,życie... niekiedy przez wiele lat. Według mnie jesteśmy wielkimi szczęściarzami - zdrowi, możemy planować przyszłość i spełniać marzenia. Dlatego wybrałam ten wisiorek, jest absolutnie wyjątkowy i od razu przykuł moją uwagę. Chciałabym go posiadać aby przypominał mi jak wielką szczęściara jestem, że mogę codziennie się budzić i żyć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Numer jeden! Zbyt długo byłam kobietą bez serca, najwyższy czas na jakąś zmianę. Miej serce i patrzaj w serce, napisał Mickiewicz i jeśli wygram, solennie obiecuję postępować zgodnie ze słowami Poety – mając serce, zamierzam na nie patrzeć bez ustanku. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie naszyjnik numer dwa. A dlaczego? Bo tak. W końcu jestem kobietą. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nr 3... its beatifull and amazing... good luck to all... kiss

    OdpowiedzUsuń
  21. Nr 4 Jak ktoś widząc mnie w gorsecie powie: Dziecko, gdzie ty masz żebra? Ja odpowiem: O tutaj. I pokażę na wisiorek :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Czas ogłosić wyniki! Dziękujemy wszystkim za komentarze i wzięcie udziału. Zwycięski komentarz jest autorstwa Porcelany :) Zgodnie zdecydowałyśmy się na niego ze względu na piękną misję edukacyjną, którą deklaruje nieść Autorka. Gratulujemy wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogłam się oprzeć przed zostawieniem komentarza. Twój makijaż jest fantastyczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę się, że skomentowałaś :)

      Usuń
  24. Pan Poe już w moich łapkach. Jest diabolicznie przystojny. :)

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe