Brązowy gorset underbust od Vermilion, Black-Garden.pl

4.5.14


Korzystając z możliwości przyjrzymy się bliżej gorsetowi, który został uszyty przez gorseciarkę - Vermilion, dla sklepu internetowego Black-Garden.pl.

Jest jednym z dwóch, które zostały wykonane specjalnie na pokaz podczas imprezy "Pin up & Burlesque show vol.3" Jesień 2013 w Łodzi.


Underbust został uszyty z 2 warstw materiału: brązowej i czarnej grubej bawełny. Został ozdobiony dwiema zielonymi aplikacjami z cekinami, a brzegi obszyte ażurową tasiemką.

Gorset usztywniony jest 6 metalowymi fiszbinami płaskimi (7,5 mm) z tyłu przy wiązaniu 4 i przy busku 2 oraz 10 spiralnymi (7 mm) - razem 16 fiszbin.



Gorset jest zapinany na 5-cio częściowy busk dobrej jakości o standardowej szerokości. 
Dwa dolne zapięcia są umieszczone bliżej siebie. Dodatkowo wzmocniony płaskimi fiszbinami.


Underbust posiada nieusztywniany fiszbiną underbusk szerokości 2,5 cm.



Do gorsetu został dołączony nieusztywniany panel na plecy szerokości 16 cm.
Underbust posiada niewidoczny waist tape, wszyty pomiędzy warstwami.


Gorset składa się z 5 paneli. Początkowo byłam zaskoczona, ponieważ zostały połączone zygzakowym ściegiem, który wydaje się niezbyt wytrzymały. Zapytałam o to Kasię i powiedziała mi, że to jest tylko dodatkowy ścieg wzmacniający. Wspomniała również, że nigdy nie miała jeszcze problemów z gorsetami ze ściegiem zygzakowym. 


Lamówka została wszyta w tym egzemplarzu maszynowo. Sądzę, że dlatego, iż był robiony na pokaz, 
a z doświadczenia wiem, że wtedy zazwyczaj wszystko jest robione w dużym pośpiechu :)


Grafitowe oczka z tyłu nie mają żadnych niedoskonałości ani luzów. Na linii talii zostały wbite gęściej, bliżej siebie, dla zapewnienia większej kontroli w miejscu, w którym jest największe "naprężenie".

Gorset wiązany jest brązową, satynową wstążką. Osobiście nie miałam problemu z zasznurowaniem go za pomocą wstążki, ale można wymienić ją na sznurek.



Wyprofilowanie





Każdy widzi na zdjęciach jak modeluje gorset, dlatego nie oceniam pod względem czy wyprofilowanie jest "dobre" czy nie. Każdy ma inny gust i może woleć mniejsze wcięcie w talii czy kształt.

Moim zdaniem... Wyprofilowanie tego gorsetu bardzo mi się podoba. Jest niebywale wygodny i nie czułam, że mam go na sobie. Byłam bardzo zachwycona efektem, jedynie kolor nie za bardzo przypadł mi do gustu - brązowy mnie zawsze prześladuje w sesjach dla Black Garden :)


















Wymiary gorsetu


Rozmiar 20'' xs

Długość :
z przodu 33,5 cm
z boku 27 cm
z tyłu  28 cm

Obwód :
pod biustem 65 cm
w talii 51 cm tj. ok. 20''
na dole ok. 80 cm






Gorset jest dostępny na specjalne zamówienie w sklepie Black-Garden.pl za 379.99 zł.
Czas oczekiwania do 14 dni. Szyty pod indywidualne wymiary przez gorseciarkę.
Istnieje możliwość zmiany koloru i doboru innych ozdób.

Ten konkretny egzemplarz ze zdjęć jest obecnie wystawiony na Allegro od 199,99 zł.


Obecnie goszczę kilka gorsetów od Vermilion :) Kolejne posty będą właśnie o nich.

You Might Also Like

5 komentarze » • • •

  1. Nie mogę się doczekać recenzji gorsetu w kropki. Jest piękny :)
    LL

    OdpowiedzUsuń
  2. ten pięknie modeluje (jeszcze troszkę a pojawiłyby się piekne "półki" :) ) a kolor też mi się nie podoba
    Ludwik August

    OdpowiedzUsuń
  3. o wiele ładniej prezentuje się na Tobie niż taki samotny, na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten gorset podoba mi się o wiele bardziej niż tamten niebieski over. Chociaż "na płasko" większego wrażenia nie robi, to założony wygląda rewelacyjnie. :D

    Kattie

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe