Konkurs - do wygrania gorset! Corset Giveaway

29.12.13

Dzięki uprzejmości sklepu Burleska.pl mogę zorganizować dla Was konkurs typu "Giveaway". Nagrodą jest gorset underbust ze stalowymi fiszbinami firmy Burleska.co.uk o sklepowej wartości 185.00 zł. Więcej informacji i zdjęć gorsetu w poprzednim poście - bardzo proszę się zapoznać.
  

Rozmiar 20 cali (51 cm)

 Uwzględniając redukcję talii o 6 cm i szerokość panelu na plecy 13 cm gorset powinien pasować na osoby o obwodzie talii do 70 cm. Zapraszam do wzięcia udziału również osoby, które noszą większe rozmiary. 

Podpowiem co można z nim zrobić :)

  •  Rozpruć, rozciąć i sprawdzić jak jest uszyty, z czego się składa,
  •  Wyciągnąć busk i fiszbiny,
  • Pozyskać materiał lub dowolnie poeksperymantować,
  • Sprawdzić czy wszystko zgadza się z moją recenzją,
  • Dać w prezencie osobie, na którą będzie pasował,
  •  Dla początkujących: nauczyć się zapinać busk, zapoznać z budową, spróbować zasznurować np. na poduszce,
  • Dowolnie przerobić np. na torebkę lub postawić na półce i podziwiać czekając aż przyjdzie okazja by go wykorzystać :)

 

Jeżeli masz ochotę przygarnąć gorset, aby wziąć udział w konkursie należy:


1. Polubić moją stronę bloga Koseatra's Corsets na Facebooku.

2. Udostępnić na Facebooku publicznie zdjęcie z informacją o konkursie.



Konkurs trwa od 29.12.2013 do 31.01.2014


[English]

Giveaway

What's the prize?
A steel boned corset from Burleska. Size 20 inches.

Can I participate even if I'm not from Poland?
Yes! It doesn't matter where you are from! :)

How do I participate?
 1. Like my page Koseatra's Corsets on Facebook.
2. Publicly share on Facebook the picture below. You can find it on my page.
    
Good luck!

Giveaway ends 31.01.2014

Zapraszam!
Podjęłam współpracę ze sklepem Burleska.pl i dzięki ich uprzejmości mogę zorganizować dla Was pierwszy konkurs. Nagrodami są akcesoria z Burleska.pl o łącznej sklepowej wartości przekraczającej 100 zł :) - See more at: http://koseatra.blogspot.com/search?q=konkurs&x=0&y=0#sthash.yjRznsH4.dpuf
Podjęłam współpracę ze sklepem Burleska.pl i dzięki ich uprzejmości mogę zorganizować dla Was pierwszy konkurs. Nagrodami są akcesoria z Burleska.pl o łącznej sklepowej wartości przekraczającej 100 zł :) - See more at: http://koseatra.blogspot.com/search?q=konkurs&x=0&y=0#sthash.yjRznsH4.dpuf

You Might Also Like

10 komentarze » • • •

  1. Polecam zainteresowanie się zasadami organizowania konkursów na facebooku. Prośby o lajki i udostępnianie mogą się skończyć zablokowaniem strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele sklepów i osób prywatnych organizuje takie konkursy. Zaryzykuję! :D

      Usuń
    2. Sama idea piękna -pomóc dzielić się pasją z innymi - ale rzeczywiście - do Facebooku nie mam zaufania
      pozdrawiam

      Usuń
  2. dostąpiłem zaszczytu - zostałem setnym obserwatorem Twojego bloga!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Cieszę się, że obserwujesz mojego bloga :) Również pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo chętnie wezmę udział w konkursie , moja córka od dawna marzy o takim gorsecie.!
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten gorset jest wspaniały, gdyby była tylko szansa, że go złapię... cóż, nadzieja matką głupich. A ci podobno mają szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję Cię jestem 112 :) chyba będę tu wpadać częściej bo mi się podoba tu u Ciebie ,ehh powtarzam sie ale to nic :P
    Lubie jako Joanna Kowalczyk / i jako Make Up Jogobella :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe