Gorset underbust floral "CANDY" sklep Burleska - recenzja gorsetu

28.12.13

wy sprzedający akcesoria i dodatki w stylu Burlesque i Pin Up oraz gorsety firmy Burleska.co.uk. Za pośrednictwem sklepu można także zamówić różne gorsety ze strony wybierając z bardzo szerokiej gamy modeli (ponad trzysta).
- See more at: http://koseatra.blogspot.com/search?q=burleska&updated-max=2012-09-26T18:03:00+02:00&max-results=20&start=4&by-date=false#sthash.Y0z3PPa9.dpuf

Sklep internetowy sprzedający akcesoria i dodatki w stylu Burlesque i Pin Up oraz gorsety firmy Burleska.co.uk. Za pośrednictwem sklepu można także zamówić różne gorsety ze strony wybierając z bardzo szerokiej gamy modeli (ponad trzysta).
- See more at: http://koseatra.blogspot.com/search?q=burleska&updated-max=2012-09-26T18:03:00+02:00&max-results=20&start=4&by-date=false#sthash.Y0z3PPa9.dpuf

Sklep Burleska oferuje bardzo szeroki wachlarz gorsetów (ponad pół tysiąca modeli) sprowadzanych od firmy Burleska.co.uk oraz stylowe spódnice, bolerka, sukienki gorsetowe, wachlarze i inne dodatki. Większość artykułów jest niestety na zamówienie, ale nie zrażajcie się tym, bo obsługa jest naprawdę miła i profesjonalna.

http://www.sklepburleska.pl/

  Z bogatej oferty sklepu wybrałam ten model gorsetu, ponieważ kiedyś dostałam, od osoby zastanawiającej się nad jego kupnem, wiadomość z zapytaniem, co o nim sądzę. Miałam także kiedyś bardzo podobny underbust firmy Corsets-uk (post o nim tutaj) i chciałam sprawdzić czym się różnią. 


Producent: Burleska.co.uk
Model: czarny floral CANDY U/B
Cena: 185.00 PLN



Gorset uszyty jest z dwóch warstw: czarnego brokadu o floralnym motywie - fashion layer i grubej czarnej bawełnianej podszewki (cotton 100%) - strength layer.


Underbust jest usztywniony przez 6 stalowych fiszbin płaskich po bokach i 4 stalowe płaskie przy sznurowaniu z tyłu - w sumie 10 fiszbin płaskich. Tunele fiszbin są wykonane z tego samego materiału co podszewka i wszyte po wewnętrznej stronie gorsetu. Matowa czarna lamówka jest wszyta maszynowo i w miarę równo.


i czarnej bawełnianej podszewki (cotton 100%)
 

Pięcioczęściowy busk jest sztywny i szeroki (2,5 cm), a jego dwa dolne zapięcia są umiejscowione bliżej siebie dla większej kontroli w tej części oraz lepszego płaszczenia ewentualnego brzucha.



Oczka z tyłu są równo wbite i nie moją luzów, ale niektóre mają mikroskopijne pęknięcia i strzępki materiału pomiędzy częściami zaciskowymi. Nie mają jednak oznak pretendowania do wypadnięcia i sznurek dobrze się przez nie przewleka.


Underbust ma nieusztywniany panel na plecy wykonany z takiego samego materiału, o szerokości 13,5 cm. Chroni skórę przed otarciami podczas sznurowania, ale trzeba go poprawiać by się nie zmiął. Panel na plecy nie jest wszyty pomiędzy panele gorsetu i można go łatwo odpruć, gdyby ktoś wolał go nie mieć.


Nylonowy obły sznurek jest bardzo mocny i porządny, praktycznie niemożliwy do zerwania. Dobrze się nim wiąże, ale jak dla mnie jest trochę za długi. Można go łatwo skrócić. Jeśli ktoś chciałby to wystarczy uciąć na dole, upalić końce zapalniczką i zawiązać ponownie na dwa supełki.
  

Gorset ma wszyte po 3 zaczepy do pasków od pończoch po każdej stronie.


Gorset posiada dobrze widoczny waist tape - taśmę wzmacniającą w talii, wykonaną z czarnej wstążki szerokości ok. 2 cm, przebiegającą przez tylko dwa panele. Najlepiej, gdy waist tape przebiega przez wszystkie panele - zapobiega to rozciąganiu się gorsetu w miejscu, w którym jest poddawany największemu "naprężeniu" czyli w talii.

W tym konkretnym gorsecie waist tape nie jest jednak bardzo ważny, ponieważ jest to raczej gorset do okazjonalnego zakładania, a nie trenowania talii.

 Zauważyłam na niektórych moich zdjęciach, że przy taśmie w talii materiał na zewnątrz gorsetu zaczyna się marszczyć. 



Wyprofilowanie




 Gorset jest wyprofilowany w bardzo delikatne łuki - tzw. modern slim silhouette.

panel na plecy
tak (nieusztywniany)
underbusk
nie
waist tape
tak
garter tabs
tak


 


Rozmiar 20'' (xxs)

Długość :
z przodu 29 cm
z boku 24 cm
z tyłu 29 cm

Obwód :
pod biustem 60 cm
w talii 51 cm tj. ok. 20''
na dole 68 cm








Reasumując

Underbust jest dobrze wykonany i nie ma większych mankamentów. Oczywiście lepiej byłoby, gdyby posiadał fiszbiny spiralne zamiast płaskich. Jest to gorset przeznaczony do noszenia raczej okazjonalnego i na ozdobę. Nie jest przeznaczony do tight-lacingu. Jak jest napisane na stronie sklepu, gorset może wymodelować talię zmniejszając jej obwód około 6 cm, więc nie spodziewajmy się spektakularnego efektu. Nie stwarza dramatycznej różnicy między linią bioder i talii.
Ma łagodne wyprofilowanie. Polecałabym dla dziewczyn chcących np. wyróżnić się na imprezie - nie trzeba martwić się, że niedosznurowany będzie odstawał pod biustem i w biodrach.

Polecam osobom, które nie lubią mocnego wyprofilowania lub mają żebra mało podatne na modelowanie.

_________________________________________________________

Porównanie z gorsetem Corsets-uk (post o nim tutaj)


Corsets-uk
Burleska.co.uk
Model

MY-087 Classic Black Underbust Corset
Underbust Black Brocade Floral CANDY U/B
Cena
£ 66.00
185.00 zł
Materiał
Black brocade
Black brocade
Podszewka
Czarna bawełna
Czarna bawełna
Busk
5-częściowy, szeroki, sztywny, kantem przebił szew w gorecie
5-częściowy, szeroki, sztywny
Waist tape
3 cm, wstążka przebiegającą przez 4 panele
2 cm, wstążka przebiegającą przez 2 panele
Oczka
Mają luz
Mają pęknięcia i strzępki
Fiszbiny
14 płaskich stalowych fiszbin
10 płaskich stalowych fiszbin
Lamówka
Satynowa, niepodwinięta
Matowa, podwinięta
Sznurek
Śliski, wystające strzępki
Bardzo mocny i porządny
Tunele fiszbin
Wykonane z taśmy
Wykonane z materiału jak podszewka
Liczba paneli
6
4

Na pozór wyglądają bardzo podobnie, ale mają więcej różnic niż cech wspólnych.
Dokładnie taki sam materiał! Być może firmy kupują u tego samego dostawcy?

You Might Also Like

14 komentarze » • • •

  1. Kochana, kolejny dobrze napisany tekst!
    Gratuluję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie cieszę się, że tak znajdujesz mój post Najmilsza! :* To dla mnie bardzo ważne. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Widzę w takim razie, że Burleska udoskonaliła swoje underbusty typu candy, stare wersje to były przecież tuby z wysnuwającymi się oczkami i podszewką przecieraną przez fiszbiny i busk.

    Jeśli ten dokładnie gorset będzie nagrodą w konkursie to chyba nawet nie mam się co na niego pisać, ja noszę rozmiar 26". XD

    Kattie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś styczność tylko z jednym gorsetem firmy Burleska.co.uk (welurowy underbust), gdy jeszcze sprzedawane były na Restyle.pl. Masz rację - tamten model był bardzo nieudany.

      Niestety mam tylko jeden i musiałam wybrać rozmiar taki by na mnie pasował i mogłabym go zaprezentować. Zdarzyło mi się kupować z ciekawości gorsety nawet nie w moim rozmiarze. Ja bym chętnie przygarnęła wszelaki gorset gdyby ktoś dawał :D Ale to indywidualna sprawa. Nie chciałabym dać go komuś kto wie, że będzie z niego niezadowolony.

      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  3. jak zawsze świetnie wygląda, zastanawia mnie tylko zwrot "dramatyczna różnica między talią a biodrami" -hm, wg mnie to zaden dramat,wręcz przeciwnie, ale wiem, ze niektórzy niestety dramatyzują z tego powodu
    pozdrawiam
    Ludwik August

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może użyłam nieodpowiedniego słowa, bo pomyślałam trochę "po angielsku". Mówi się np. dramatic makeup, co w tłumaczeniu nie ma za bardzo sensu - dramatyczny makijaż? Chodziło mi o znaczenie dramatyczny czyli widowiskowy i efektowny, a nie od dramatyzowania :) Zmienię to słowo - dziękuję za uwagę :)

      Oczywiście podzielam Twój gust Ludwiku. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. O, czyli to jednak TT, wiedziałam, że taki ekspert jak Ty tylko dotknie i już będzie wiedział :) Za to prawie pewna byłam że ma spiralne - bardzo elastyczne są, chociaż krój i tego z TT i Burleskowego zupełnie nie na moje biodra..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe zawstydzasz mnie. Wcale nie jestem takim ekspertem :) Trudno trafić na gorset szyty masowo, który by idealnie pasował i też mam ten problem. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  5. Jak zwykle, bardzo dobra recenzja, którą przyjemnie się czyta :)
    Nigdy nie miałam gorsetu marki Burleska, nie przekonuje mnie wyprofilowanie, w dodatku nie lubię gorsetów typowo ozdobnych, chociaż przyznam, że under, który prezentujesz jest nawet ładny (bardzo podoba mi się materiał) i wygląda na porządny. Nawet, jeżeli bym chciała sobie sprawić taki gorset, nie byłby na mnie dobry, gdyż mam sporo pod biustem i sporo w biodrach w przeciwieństwie do talii, w której o dziwo, mam coraz mniej,a widzę, że przy 20" gorset pod biustem ma tylko 60 cm, a w biodrach 68, więc na pewno bym się nie zmieściła.
    Trochę dziwi mnie cena z gorsety-pl. Za gorszy jakościowo od Burleski gorset życzą sobie ponad 1/3 więcej, jakby był to conajmniej towar luskusowy :) Jeden z moich underów u nich kosztuje 389 zł,a sama dałam za niego 250 zł mniej, więc nie mam pojęcia, skąd u nich tak wygórowane ceny.

    Pozdrawiam,
    Valeria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust, a rodzajów wyprofilowania i kształtów gorsetów jest masa. Mnie również podoba się materiał. Sklep Gorsety-pl oszukuje klientów i może właśnie przez te nieprzyzwoicie zawyżone ceny luzie myślą, że kupują towar "luksusowy".
      Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  6. Zastanawiam się czy będzie recenzja gorsetów z TT? Kosztują całkiem sporo, miałam jeden w rękach, wykonanie jest perfekcyjne, aż ciężko uwierzyć że szył go człowiek, ale modelowanie wydaje się być niewystarczalne jak dla mnie. Bardzo jestem ciekawa jak ten gorset będzie się prezentował na Tobie :) i czy w ogóle warto inwestować takie pieniądze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Napiszę o tym w swoim czasie :) Cieszę się, że ktoś na to czeka. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz!

      Usuń
  7. Przyjemny tekst :-) Gorsecik jest prześliczny. Pięknie dobrałaś pod niego sukienkę. Ładnie modeluje talię i figurę. Jego linia jest w moim guście i dlatego mnie urzekł. Z chęcią złakomiłabym się na taki gorset lecz nie bardzo mam pomysł kiedy i gdzie miałabym go założyć. Coraz bardziej przekonuję się jednak do ozdobnych gorsetów takich jak ten. Mają w sobie to "coś" :-)
    Pozdrawiam, Amika

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe