Zwycięzcą jest... Burleska.pl giveaway winner!

2.9.13

Wyniki konkursu organizowanego ze sklepem Burleska.pl 



Thank you for taking a part in my competition!

one day before....







You Might Also Like

11 komentarze » • • •

  1. ale masz fajny głosik :) a w ogole ile masz lat jesli mozna wiedziec? Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mi wszelakie urządzenia zniekształcają głos :) A można - 18. Można też się było zorientować jak co po poście o studniówce :D

      W sumie mogę już usunąć filmik, bo Zwyciężczyni się zgłosiła :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Nie zdążyłam obejrzeć :-(

      Usuń
  2. Dziękuję od razu uśmiech na twarzy zyskuje .Oglądać blog Koseatry warto bo niepowtarzalnym stylem go wsparto .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciesze się, że mogłam trochę umilić Twój dzień :) Już dzisiaj wysyłam nagrodę! Miło, że trafiła do osoby, która będzie potrafiła ją docenić :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. A ja już jakiś czas temu zauważyłam, że mamy podobny gust jeśli chodzi o wnętrza :D Jeśli filmik był kręcony w Twoim domu, to jest ślicznie! :D Może zrobisz jakiś pościk o meblach, fajnych dodatkach do pokoju, itd.?
    Sympatyczny piesek :)
    Pozdrawiam!
    Desdemon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Skoro mówi tak historyk sztuki z zawodu to odczytuję to jako komplement :) Ciesze się, że mam pokrewną duszę jeśli chodzi o wnętrza ;D Lubię wygląd ''na muzeum''.

      To jest w moim pokoju. Pościk mogę zrobić tylko, że nie mam za bardzo takich fajnych rzeczy. Postaram się ofocić co jest :)

      Piesek tylko tak wygląda hehe. Zauważyłam, że im mniejszy pies tym wredniejszy :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz!

      Usuń
    2. To prawda, że im mniejszy pies tym wredniejszy i bardzien hm waleczny :P Moja Michalina jest mniejsza niż Twój piesek a robi zamieszanie jakbym w domu miała całę schronisko, już nie wspomne o gryzieniu listonosza... :D

      Usuń
    3. Też kocham wnętrza "na muzeum" czyli po prostu stylizowane na pałacowe ;) Jednak najważniejsze żeby były funkcjonalne i nie napaćkane ;p W tym stylu łatwo otrzeć się o kicz (za dużo zdobień, pomieszane kolory, za duża złota, tu ludwik, tu grubiutkie putto i aniołki Rafaela, róż na ścianach i zasłony angielskie ...-_-') a jak patrzę na wnętrze u Ciebie nasuwa mi się: robisz to dobrze :D
      A stylowe dodatki można znaleźć wszędzie i wcale nie muszą to być jakieś hiper drogie antyki, często jakaś fajna lampa w klimacie czy ciekawa ramka na zdjęcia "robi robotę". Trzeba tylko umieć to odpowiednio wkomponować w klimat. Meble to już inna sprawa...wiadomo, tu się nie zaoszczędzi (oczywiście komisy są najlepszym wyjściem ale i tak nie jest tanio).

      Usuń
  4. Jaki ładny piesek ^^, wygląda jak przytulanka. Fajnie patrzeć, jak rozwija się Twój blog, aż przyjemnie na niego wchodzić, Twoje gorsetowe recenzje swego czasu bardzo mi pomogły. Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nadal Ci się podoba oraz że recenzje się przydały :) Dziękuję bardzo za miły komentarz i pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe