Pokaz gorsetów SnowBlack - TATTOO KONWENT

20.9.13


Już jutro odbędzie się pokaz gorsetów SnowBlack podczas Konwentu Tatuażu w Katowicach!

Będę miała zaszczyt być jedną z modelek :)





więcej szczegółów na ich stronie na Facebooku
Ceny biletów w dniu imprezy: 35 zł i 45 zł.





Zdradzę Wam, że szczególnie wyczekuję na 
Pokaz suspension w wykonaniu Hooked Friends :)



Do zobaczenia!

You Might Also Like

7 komentarze » • • •

  1. To zdjęcie mnie przeraża i odrzuca.... Aż mnie ciarki przechodzą... Tym razem ze względu na walory estetyczne dostajesz ode mnie najniższą notę :-(
    Amika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne poczucie piękna i estetyki.

      Lepiej nie wchodź na mojego bloga, bo takich zdjęć będzie więcej i jeszcze bardziej drastyczne :)

      Usuń
  2. Przed wejściem będę zakładać baaardzo ciemne okulary :-)
    Kolczyki i inne takie cuda to forma ekspresji, są OK :-) Ale igła? Brrrrr... mrozi mnie :-[
    Amika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze :) Ostrzegawczo ustawię ostrzeżenie o treściach +18. A to jest wenflon tak właściwie. Będzie jeszcze podwieszanie na hakach i poleje się krew :)

      Usuń
  3. Dotrzymałaś słowa :-)
    Amika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie przyprawiłam Cię o mdłości :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Odpowiem dyplomatycznie - zajrzałam tylko raz :-)
      Amika

      Usuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe