Sesja Galeria Katarzyna Mikołajczak Photography

17.8.13


Model & Stylist & Make-up & Hair: Koseatra
Corset & skirt made by: Lady Ardzesz




 






Zapraszam do oglądania innych równie wspaniale wykonanych zdjęć autorstwa Katarzyny na jej stronie
Relacja i zdjęcia z backstage w poprzednim poście.

Gorset i spódnicę z według mojego projektu wykonała Lady Ardzesz. Ozdobne kwiaty wykonała Magdalena JabłońskaTren jest obecnie najobszerniejszy ze wszystkich moich sukni. O gorsecie napiszę jeszcze coś więcej niedługo :)
_____________________________________________________________________________

Sandra Ceccarelli




Po oglądnięciu zdjęć zauważyłam, że zrobiłam podobną minę do tej aktorki. Może ktoś poznaje jakąż to postać historyczną grała? :)



Zwłaszcza ostatnie zdjęcie z sesji wyszło według mnie trochę podobnie, ale nie było to zamierzone. Zdjęcie było zrobione z zaskoczenia jak przenosiłam tą ciężką suknię. Taki wyraz twarzy miewam na szczęście tylko w stylizacjach.


Po dokładniejszym przyjrzeniu się zdjęciom osoby spostrzegawcze lub znające mnie osobiście mogą dostrzec pewną ciekawostkę :) Jako podpowiedź wspomnę, że chodzi o twarz. Czy ktoś zauważył?



You Might Also Like

28 komentarze » • • •

  1. Sissi - zdradziła ją ta suknia z futrzanym obszyciem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że masz na zdjeciach wachlarz, na który się zaczajam - a tylko się zaczajam się, a nie kupuję ze względu na opis w sklepie, wg którego "wachlarz jest lakierowany po jednej stronie". Czy to znaczy, że po stronie wewnętrznej jest zwykły drewniany, czy jest czarny, a po prostu się nie błyszczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiałam. Wachlarz jest na szczęście z obydwu stron czarny i matowy. Kupiłam jeszcze 3 inne i są obustronnie czarne, ale z jednej strony lakierowane na połysk.
      Wachlarz fajny jest :) Tylko ten model, na który się zaczajasz jest bardzo delikatny - jedna deseczka już mi się złamała, a uważałam ;/ i nawet nie wiem kiedy. Dało się ją jednak przykleić i działa.

      Usuń
  3. Świetna sesja! bardzo podoba mi się ten klimat, a suknia reprezentuje odmianę mody gotyckiej, którą lubię najbardziej: długie, powłóczyste suknie i gorset - image wielkiej damy jak ze starych portretów.
    Lady Ardzesz jest naprawdę niesamowicie zdolna - oczywiście nie bez znaczenia jest Twój wkład pracy. Poza tym, masz smukłą sylwetkę, odpowiednią do takich strojów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Również podziwiam talent Lady Ardzesz :)

      Usuń
  4. Chyba jedna z moich ulubionych sesji. I fantastycznie podkreślone oczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyobrażam sobie Ciebie w zwykłych jeansach i T-shircie :P Ale na codzień przecież nie chodzisz tak wystylizowana, prawda? :D Więc na jakie okazje zakładasz te gorsety i suknie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że nie :) Na co dzień wyglądam w miarę zwyczajnie. Takie rzeczy zakładam w sumie tylko na na sesje :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. A moze chociaż raz pokażesz się tak zwyczajnie, Koseatro? :) ja jestem bardzo ciekawa, bo mi tez ciężko to sobie wyobrazic ;)

      Usuń
    3. Czemu nie, ale niestety nie ma mi kto zrobić zdjęć w zwyczajnych okolicznościach... Ale poniekąd cieszę się, że interesuje Cię jak zwyczajnie wyglądam :) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Wachlarz faktycznie przepiękny. A gorset - cudo :)
    Stylizacja świetna, ale w zdjęciach czegoś brakuje, moim zdaniem. Może to kwestia mimiki? Są piękne estetycznie, ale przydało by im się więcej wyrazu czy też odrobina dynamiki. To moje zdanie, być może taka była Twoja/fotografa wizja ;)
    Pozdrawiam i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Raczej to jest zamierzone, bo lubię staroświecką sztywność i mina jest rzeczywiście podobna zawsze, ale to tak jak u tej aktorki ^^ :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Brakuje filuternego magnetyzmu w Twoich oczach. Zdjęcia świetnie wyglądałyby w katalogu lecz tutaj chciałoby się zobaczyć więcej Twojej osobowości. Ale pomimo tego sesja bardzo milutka :-)
      Amica

      Usuń
  7. Gorset od dawna mi sie podoba, jak tylko Lady Ardzesz umieściła zdjęcia, wcześniej podobny widziałam na jakiejś stronie w necie i nawet miałam zamiar w przyszłości zapytać sie Lady Ardzesz czy takowego nie wykona, ale mnie wyprzedziłaś :)
    Oczywiście jak zwykle udana stylizacja, nieskazitelne zdjęcia. Zazdroszczę Ci tego, ze jesteś tak fotogeniczna! Zdjęcia to cudowne pamiątki i możliwość przeniesienia sie w czasie.
    Pozdrawiam, Cian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nie byłyby identyczne więc nic straconego :) Cieszę się, że Ci się podoba. A nie ma co zazdrościć, bo wcale nie :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz

      Usuń
  8. Całość jest przepiekna...a suknia...to przecież brakuje słów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica miałam na myśli :)

      Usuń
    2. Dziękuję :) To wszystko zasługa zdolnej Lady Ardzesz :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. A z tym detalem, moze chodzić o brak kolczyka w nosie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! Tak, rzeczywiście go już nie mam :D Wyjęłam ostatnio wszystkie kolczyki, ale jest coś innego - interwencja Pani Fotograf. Dobrze już powiem, bo i tak nikt nie chciał zgadnąć tylko Ty - miło mi :)
      Otóż Pani Fotograf usunęła mi wszystkie pieprze, ponieważ twierdzi, że to 'niedoskonałości'.

      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
    2. A to też w sumie widziałam, ale nie byłam do końca pewna czy dobrze patrze i czy nie są może zakryte czymś :P
      Możesz mi powiedzieć co to było za przekłucie w ogóle? Coś jak septum, tylko inny kolczyk?

      Usuń
    3. Przekłucie septum :) Najpierw miałam małego banana, a później podkowę, ale wywijałam ją do góry. W ogóle zastanawiam się nad piercingowym postem, bo kilka dziwnych kolczyków miałam :)

      Usuń
    4. oooo, zrób taki! to będzie ciekawe! :D

      Usuń
    5. Dobra :) Tylko nie wiem kiedy to będzie, bo mam dużo postowych zaległości

      Usuń
    6. Eeej, nigdzie nie twierdziłam że to niedoskonałości, tylko osobiście nie lubię pieprzyków :P

      Katarzyna 'Daedra'

      Usuń
    7. Właśnie, że tak - chyba, że miałaś na myśli inne rzeczy xD Też ich nie cierpię! :)

      Usuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe