Steampunkowe buty Hades - jakość Machine steampunk

22.7.13



W związku z pytaniami o jakość obuwia Hades zdecydowałam się napisać o tym post. Gdybym planowała zakupić buty za około pół tysiąca złotych też bym chciała wiedzieć jakiej są jakości. Zrobiłam zdjęcia detali modelu Hadesów, które dostałam od sklepu Black Garden.



 



Buty są na podwójnej platformie o niestandardowym kształcie.


Bardzo nietypowy obcas wykonany z metalu - przypomina gwóźdź lub śrubę. Trzyma się znakomicie i nie ma możliwości by podeszwa nawet minimalnie się wygięła.

Buty są ozdobione nitami w kolorze miedzianym, a z tyłu ćwiekami typu kolce :)


Nie mogło zabraknąć trybików w steampunkowych butach. Ozdoby są estetycznie zamocowane. 
Klamra z płomieniami znakomicie tu pasuje.



Jeśli chodzi o wygodę to jest jak w normalnych szpilkach. Nietypowy obcas w kształcie gwoździa / śruby nie powoduje dyskomfortu i nie zmniejsza stabilności. Wyprofilowanie jest w porządku - odpowiednio proporcjonalna wysokość platformy do wysokości obcasa.

Czy są wytrzymałe przy dłuższym użytkowaniu niestety nie wiem, bo nie przeszłam w nich kilometrów :) Jednakże nic nie wskazuje na to, by miały się rozlecieć. Nic nie odpada i nie widać kleju.

Według mnie jakość wydaje się dobra i do niczego nie mogę się przyczepić.

Detale i ozdoby wykonane z dbałością o szczegóły. Nie mogę na nic narzekać. Buty są dobrze wykonane, ale przyjrzyjcie się sami zdjęciom szczegółów :)



Ceny obuwia firmy Hades można by rzec, iż wzbudzają małe kontrowersje, bo buty są ze skóry ekologicznej. Jednakże pragnę zauważyć, że obuwie Pleaser i Demonia również, a są w podobnych przedziałach cenowych - ponadto ich jakość jak powszechnie wiadomo nie jest najlepsza. Czy są warte tej ceny to zależy chyba od gustu klienta.

Z katalogu Hadesów mój ulubiony model wygląda tak:
Model: Ana Bolena


Model: Steam Machine
Cena w regularnej sprzedaży to 479.90 zł

Dla poszukujących tego modelu jest obecnie okazja cenowa - para, którą użyłam do sesji 
jest przeceniona na 279.90 zł w Black Garden.

Model: Eiffel
Miałam jeszcze okazję przetestować i przyjrzeć się innemu modelowi Hadesów na poprzedniej sesji. Większość Hadesów niestety nie jest w moim guście. Podoba mi się tylko kilka modeli.

Firma Hades ma szeroką ofertę i wiele modeli ma dwie lub więcej wersji kolorystycznych.


Moje ulubione modele :

Model: Amina
Model: Atreides
Wszystkie prezentowane powyżej modele są dostępne w sklepie Black Garden.

You Might Also Like

7 komentarze » • • •

  1. Wielkie dzięki za ten post :) Buty są przepiękne, sama zastanawiam się nad ich kupnem, ale nie chciałabym robić tego w ciemno. Daj znać po jakimś czasie jak się butki sprawują :)

    Pozdrawiam, P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post! Przyznam, że też byłam bardzo ciekawa jakiej jakości są te buty. Robią niesamowite wrażenie...Ale nie są w moim stylu - za dużo tych ozdóbek, o które cały czas bym się martwiła, czy nie odpadną ;) Ale piękne są, na swój sposób :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również byłam ciekawa, jaka jest jakość tych butów, zwłaszcza,że mam na oku model Amina w czarnej wersji - najbardziej przypadł mi do gustu. Inne buty tej firmy mnie nie przekonują. Chodzi głównie o kwestię wyglądu - lubię steampunk, ale nie na sobie. Jedyne, co mnie zniechęca to cena, na chwilę obecną mam bardziej "muzyczne" wydatki, więc na buty i tak trochę poczekam :)

    Pozdrawiam,
    Valeria

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh gosh what a great buy! They are simply stunning and the different models surely have alerted my attention! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Wiesz może gdzie jeszcze można kupić buty Hades w Polsce? Black Garden niestety już nie działa, Raven Market również przestał je rozprowadzać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, ale możesz zapytać na Facebooku na grupie Czarny Market :)

      Usuń
    2. Dziękuję :)

      Usuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe