Sesja Steampunk dla Black Garden - Galeria

7.6.13


Zdjęcia z poprzedniej sesji dla sklepu Black Garden.








Fotograf: Tomasz Wnętrzak
Projekt i wykonanie gorsetu, bolerka oraz spódnicy: Lady Ardzesz

wszystkie te rzeczy i akcesoria ze zdjęć są oczywiście dostępne w sklepie Black Garden



        Nowa kolekcja         

Przygotowuję się do nowej sesji dla Black Graden - tym razem będzie w stylu 'czarny steampunk'. Szukam czegoś pasującego, ale jest to dla mnie wbrew pozorom trudniejsze niż przy 'zwykłym' steampunku. Tam przynajmniej wiedziałam, że mam szukać czegoś brązowego.

A oto rzeczy, które dostałam:





Myślałam o białej koszuli z czarnymi obszyciami, ale czarny gorset jest na mnie za duży. 

Czy macie jakieś pomysły na rekwizyty lub resztę stylizacji? :)

Śliczne gorseciki z 'frakowymi' falbankami oraz spódnica wykonane przez zacną Lady Ardzesz.

   Hadesy   


Buty firmy Hades można będzie nabyć taniej niż w regularnej sprzedaży jutro (08.06.2013) w Warszawie na Targach Mody Alternatywnej - DARK MARKET

Będzie również możliwość zakupu i pooglądania wielu innych, 
ciekawych rzeczy z asortymentu sklepu np. cylindry i odzież Bat Attack.

Stoisko Black Garden warto odwiedzić z jeszcze jednego powodu.
Będzie można przymierzyć i zakupić tam gorsety
  Lady Ardzesz, Vermilion Corsets oraz  Corsetry & Romance!

You Might Also Like

18 komentarze » • • •

  1. Mi się steam punk na brązowo kompletnie nie podoba. Chcę jednak podkreślić, że to jest sesja zdjęciowa, więc absolutnie nie utożsamiam tego stylu z Tobą jako osóbką. Abstrahując od gustu, zdjęcia miłe dla oka lecz dla mnie zimne w odbiorze. To pewnie efekt zamierzony? Natomiast zupełnie inaczej ten styl wygląda gdy z Twojej twarzy znika świadomie założona maska i pojawia się uśmiech. Mam na myśli kilka zdjęć wykonanych poza sesją, które zamieściłaś na innym wpisie :-)
    Masz wyrazistą twarz - instrument, który nie jest dodatkiem do kotiumu lecz jego bardzo istotnym elementem, co się rzadko zdarza w takich stylizacjach. W zależności od tego jak go użyjesz, potrafisz całkowicie zmienić tonację przekazu z zimnej na ciepłą i ze skrajnie surowej na pogodną :-)
    Na pierwszym zdjęciu gdy patrzysz w obiektyw jest chyba dużo Ciebie. Pozostałe chyba bardziej spełniają standardy stawiane przez modeling :-)
    Amika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas staram się samodoskonalić :) Dziękuję za cenne spostrzeżenia. Mam nadzieję, że nauczę się 'grać' na owym instrumencie lepiej :)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Uwielbiam steampunk, ale czerń zupełnie mi się z nim nie kojarzy, chyba że w niewielkiej ilości, z brązem. A czerń z czerwienią to już w ogóle mało steampunkowe. Ozdobne laski, choć nie z gałką tylko rączką, mają na LunaMarket.pl. Jak nie laska to może jakiś ładny parasol? Cylinder jak najbardziej tak. Srebrny zegarek kieszonkowy. Rękawiczki, wszystko jedno, mitenki koronkowe albo skórzane czy siatkowe/koronkowe zwykłe. Lennonki, choć monokl byłby lepszy ;). Może jakaś biżuteria? Osobiście uwielbiam sklep VictorianaPL na Allegro, dużo przepięknej i taniej biżuterii w stylu victorian i steampunk http://allegro.pl/listing/user/listing.php?id=123422&us_id=22044763.
    Jak czerwona jest ta czerwień obszycia gorsetu? Bo myślałam, że taka koszula mogłaby do niego pasować http://black-garden.pl/czerwona-koszula-z-czarnym-zabotem-szerokie-rekawy-koronka-falbanki-gotycka-lolita-goth-victorian-p-691.html. Generalnie widziałabym te gorsety z jakimiś koszulami zabudowanymi wysoko pod szyję i z jakimś żabotem albo kokardą.

    Kattie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na myśli taką laskę antyk, ale te z LunaMarket.pl ze smokami też są ciekawe :) Parasol to świetny pomysł :) Mam akurat taki zegarek. Okularów brak. Czerwona buraczana lamówka i niestety inny odcień niż tamta koszula.
      Dodatkowym utrudnieniem jest to, że nie mogę użyć czegoś z np. Restyle.

      Serdecznie dziękuję za tak konkretne rady :) Rozjaśniło mi się nieco. Biżuterię i inne rzeczy jeszcze dostanę w kolejnej paczce z BlackGarden :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. jestem pod wrażeniem, po prostu genialnie wyglądasz, jesteś niesamowita i indywidualna, bardzo ale to bardzo pozytywnie, uwielbiam gorsetowo plus awangardowo, dla mnie idealnie :)
    Ludwik August

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Sesja jest profesonalna, wszystko dobrane kolorystycznie niemal doskonale, jednak do mnie braz zupelnie nie przemawia.
    Co do czarnych rzeczy- czy oba kapelusze dostepne sa na blackgarden? Zgubilam swoje cudo, w sieciowkach juz nie ma, a jeden z nich jest bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie osobiście brąz też nie przemawia, ale do wielu fanów tego stylu tak ;) Czasami natrafiam na swoje zdjęcia na steampunkowych stronach i dziwię się, że są tak dobrze przyjęte w tym kręgu, bo nie znam się na tym stylu, ale chyba mi się udało sprostać wyzwaniu :)

      Cylindry jeszcze nie są dostępne w sklepie - wkrótce na pewno się pojawią.
      Na razie w sprzedaży jest tylko kapelusik z pierwszego zdjęcia (w lewym górnym rogu)

      http://black-garden.pl/czarny-kapelusik-fascynator-z-piorem-i-woalka-rose-roza-burleska-retro-gotycki-p-165.html

      Usuń
  5. Mogę dostarczyć srebrnego zegarka jeśli jestes zainteresowana. Daj znać na skype.

    Twój Kot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale akurat mam takowy :) Cieszę się, że o mnie pamiętasz :)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba twoja stylizacja na zdjęciach ale fotograf zdecydowanie przesadził z efektami i obróbką...:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Laskę z gałką bardzo łatwo zrobić - trzeba się tylko wybrać do Obi lub Castoramy ;) kupuje się ładną gałkę do karnisza oraz wybraną rurkę miedzianą lub inną, grubością pasującą do zakończenia karnisza ;) potem wystarczy to połączyć mocnym klejem (np.Poxilina) i gotowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To świetny pomysł :) Chyba tak zrobię.

      Usuń
  8. Czy chciałabyś może sprzedać jakiś gorsecik ? lub spódnice ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorset jeden obecnie mam na sprzedaż, ale nie wiem czy Ci się spodoba :) Robiłam porządki w szafie i znalazłam też kilka innych rzeczy na sprzedaż. Proszę napisz do mnie na koseatra@op.pl

      Usuń
    2. Już napisałam :)

      Usuń
  9. Hej, mam na sprzedaż dwie książki o tworzeniu biżuterii i przedmiotów w stylu Steampunk : "Steampunkery" Christi Friensen i "Steampunk Style Jewelry" Jean Campbell. Książki są nowiutkie. Sprzedaję tanio (można sprawdzić rynkowe ceny na Amazonie) bo potrzebuję gotówki. Jeśli jest ktoś chętny to podaję linki: http://allegro.pl/robienie-bizuterii-steampunkery-steampunk-i5053165183.html i druga książka: http://allegro.pl/robienie-bizuterii-steampunk-style-jewelry-i5053196816.html

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe