Backstage Katarzyna Mikołajczak Photography

19.6.13

Kilka dni temu miałam przyjemność współpracować z bardzo miłą osobą - Katarzyną Mikołajczak.

Przyjechała do mnie specjalnie aż z Krakowa! Bardzo cieszę się, że znalazła dla mnie chwilę w swoim napiętym grafiku sesjowym :)



W trakcie sesji panowała cały czas przyjemna atmosfera. Chyba pierwszy raz czułam się w miarę swobodnie podczas zdjęć dzięki miłemu usposobieniu pani fotograf :)

Gorset i spódnica z trenem wykonane przez Lady Ardzesz


Wbrew pozorom pozowanie jest wyczerpujące, a zwłaszcza w takim stroju. Do tego było bardzo gorąco i duszno. Mam nadzieję, że coś wyjdzie ze zdjęć oraz, że nie jest to nasza ostania wspólna sesja :)




Sweet focia :)


Daedra jest bardzo sympatyczną osobą, z którą aż chce się od razu zaprzyjaźnić. Jest pełna pozytywnej energii i bardzo kreatywna, co można dostrzec m.in. na zdjęciach jej autorstwa. Sama stylizuje swoje modelki. Bardzo podobają mi się jej prace. Cieszę się, że znajdę się w jej klimatycznej galerii, którą możecie zobaczyć tutaj i polubić jeśli podzielacie moje skromne zdanie :) 


Daedra nie tylko zajmuje się robieniem zdjęć, jest także świetną modelką. To niewątpliwie jej wielki atut jako pani fotograf, bo dobrze rozumie pozującą osobę. Osobiście pomoc w idealnym ustawieniu się znajduję jako pożądaną :)

Po sesji zamieniłyśmy się rolami i ja robiłam zdjęcia ;D

Gorset firmy Rebel Madness z nowej serii (niedługo o nim napiszę)

Więcej zdjęć w ciekawych stylizacjach możecie zobaczyć w jej portfolio.

You Might Also Like

6 komentarze » • • •

  1. Jej, jak Ty pięknie wyglądasz w tym gorsecie z rękawkami. Wpędzasz mnie w kompleksy, natychmiast przestań. ;)

    Jej, jaki ładny ten fioletowy od RM. Prawie taki jak czerwony under z koronką, który uszyła jakiś czas temu Deathless. :D

    Kattie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypadłaś na zdjęciach przepięknie. Pani fotograf również :-) Bardzo łądny czarny gorsecik. Ozdoby pięknie podkreśliły jego walory.
    Pozdrawiam :-)
    Amika

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomita stylizacja, jestem pod wrażeniem! Bardzo dobrze znam prace Kasi, więc będę wypatrywać rezultatów Waszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, też robiłam z Nią sesję, świetna z Niej osoba :). Ty, Koseatro zawsze masz wszystko idealnie przemyślane, to się ceni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorset jest piękny; cieszę się, że wreszcie widzimy go na Tobie :)
    Cała sesja zapowiada się interesująco, ale mam pytanie o coś innego - jak dbasz o utrzymanie bladej skóry? ;) Zwłaszcza w upalne lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jest taka blada tak właściwie :) Dobry krem z filtrem 60, kapelusz z szerokim rondem i tyle.

      Słyszałam kiedyś, że podobno najlepszym sposobem na utrzymanie bladej karnacji jest niewychodzenie na zewnątrz hehe ;]

      A w epoce wiktoriańskiej nawet na największy upał suknia dzienna była z długim rękawem i stójką. Noszono ze sobą cały czas parasolki przeciwsłoneczne, ale nie wiem czy było to całkowicie skuteczne...

      Usuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe