Spring Flowers - stylizacja, galeria

3.5.13


Jest wiosna, jest i wiosenna stylizacja!

















_____________________________________________________

Zdjęcia autorstwa mojej ulubionej Pani Fotograf :)

You Might Also Like

13 komentarze » • • •

  1. Planowałam zrobić i sobie sesję wśród kwitnących śliw/jabłoni; przez trefną i odwlekającą mi zdjęcia pogodę wyjdzie, że zgapiam >D
    Uwielbiam szyfonowe koszule i ten typ rękawów, ale te dziwne miseczki widoczne pod nią trochę rażą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta koszula taka jest z wstawkami satynowymi niestety. Też takie syfonowe lubię, ale gładkiej nie mam. Początkowo myślałam, że ujdzie xD Pod nią mam bluzkę z krótkim rękawkiem, której kształt dekoltu też burzy kompozycję ;/

      Nie wyszłoby, że 'zgapiasz' - nie gadaj :)

      Usuń
  2. Piękny jest ten gorset z papercats :D I jeszcze najbardziej podobały mi się naszyjnik i fryzura ^^ Tam kwiatuszki, tam słoneczko - tak beztrosko... Cieszę się że tak na luzie podchodzisz do zbliżających się testów xD Ja strasznie panikowałam 2 tygodnie przed...

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie po prostu...... brak słów by opisać wrażenia
    Ludwik August

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładnie wyglądasz :) i fajny gorset z papercats :P

    OdpowiedzUsuń
  5. to Twoje włosy czy peruka?

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taki sam wachlarz : ) b. ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. skąd rękawiczki? skąd te kwiaty na włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawiczki są z Allegro, a kwiaty z Rossmanna.

      Usuń
  8. a jak się nosi ten gorset, bo nie ma jego recenzji, chciałam sobie coś z papercats zamówić, i zastanawiam się między tym a matowym, jakbyś miała wybierać z nich dwóch, który lepszy Twoim zdaniem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak się nosi ten model, bo nie ma go w recenzjach, a zastanawiam się nad zakupem na papercats. Który byś poleciła ten srebrny czy underbust mat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorset jest wygodny i dobrze wyprofilowany. Obydwa są świetnie wykonane, a wybór zależy od przeznaczenia :) Matowy jest bardziej uniwersalny, a ten jest dłuższy i zakryje ewentualne "boczki".
      Pozdrawiam

      Usuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe