Trzy gorsety za jednym zamachem - unpacking

29.3.13


Ostatnio dostałam taką paczkę. Zastanawiałam się jak otworzyć to pudełko. Otwiera się od dołu, a tam trzy osobne przegródki.



Trojaczki! Nowiutkie, prosto od producenta :) Piękny widok.


Te gorsety nie są z najwyższej gorseciarskiej półki, ale dla mnie cenne, bo firma Desdemona zakończyła działalność i już ich nie produkują. Udało mi się zdobyć ostatnie egzemplarze z likwidacji magazynu. 


Dlaczego trzy?

Nie kupiłam trzech :)
Dostałam jako gratis.
Kupiłam model z lakierowanej, tłoczonej skóry, ale okazało się, że zaszła pomyłka i już nie ma go w magazynie. Zamiast niego zaproponowano mi zwrot pieniędzy lub inne gorsety w moim rozmiarze :)
Chyba ten Pan kojarzył mnie z Castle Party. Ja poznałam po numerze telefonu.




Gorsety były sprzedawane w sklepach alterfashion.eu i gorsety.eee.pl.
Ceny od 250 zł.




Tylko, że jeden taki już miałam :) Po lewej rozmiar 20'', po prawej 23''.

Ja w gorsecie 23'' 


Model z ekoskóry z wiązaniem mnie zaskoczył - nie wiedziałam, że taki był. Spodobał mi się :)


Recenzja innego gorsetu firmy Desdemona (czerwony lack z klinami) dostępna tu.

You Might Also Like

17 komentarze » • • •

  1. Widzę bardzo udany zakup i fajny gratis. :)
    Wyglądają super.
    Oby nosiły się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Matowy jest świetny!! sama z chęcią bym taki przygarnęła...
    Cian

    OdpowiedzUsuń
  3. Model z wiązaniami faktycznie zjawiskowy, zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowicie wyglądasz, wrzuć kilka zdjęć - TY w tym gorsecie
    Ludwik August

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dałam moje zdjęcia w gorsecie - dwa ostatnie

      Usuń
    2. no tak, ale tak z większej perspektywy, w całości :)
      Ludwik August

      Usuń
    3. A :) Na pewno jeszcze użyję tego gorsetu do jakiejś stylizacji, ale obecnie niestety nie mam czasu...

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    4. więc czekam niecierpliwie :)

      Usuń
  5. Wszystkie 3 fajne :). Mam pytanie gorsetowego lajkonika - jak się zakłada te gorsety ze sznurowaniem z przodu?
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba rozwiązać supełek sznurka z tyłu i po prostu powyciągać sznurek z oczek (rozsznurować) aż będzie możliwość przełożenia przez głowę. Zazwyczaj rozsznurowanie do połowy wystarcza. Później przewleka się z powrotem sznurek do oczek - najlepiej by ktoś nam pomógł lub można użyć lustra albo obrócić gorset (tył do przodu). Nie wiem czy się zrozumiale wysłowiłam :) Jeśli chcesz mogę zrobić dla Ciebie zdjęcia :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Zrozumiałam :). Dzięki :).

      Usuń
  6. Przeżyłam zawał, jesteś z BB? Jeszcze nie przeczytałam wszystkiego, nie mogę się pozbierać, naprawdę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Model z ekoskóry (zdj 100_2550) spodobał mi się najbardziej!

      Usuń
    2. Tak, mieszkam w Bielsku, Ty też? ;D

      Usuń
    3. Tak :D Napisałam do Ciebie na FB jakby co ^^

      Usuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe