Chciałam Wam podziękować

11.3.13

Chciałam Wam bardzo podziękować, bo Wasze komentarze dużo dla mnie znaczą! Niestety nie miałam przez parę dni dostępu do internetu. 

Oglądałam kawałek programu online dzięki uprzejmości Pana ze stoiska brazylijskiego na targach turystycznych w Berlinie.


 Międzynarodowe Targi Turystyczne w Berlinie

Podsumowanie Rozmów w toku

Po oglądnięciu odcinka online uważam, że nie było tak źle. Mam za sobą przygodę i nowe doświadczenia. Poznałam Milenę - bardzo miłą, uprzejmą, młodą gorseciarkę oraz dwie równie sympatyczne fanki gorsetów : Majkę i Basię.

Zobaczyłam jak to wygląda 'po drugiej stronie ekranu'. Moje dwa posty z relacjami 'z za kulis' można przeczytać tutaj. Uważam, że warto porównać to, co napisałam z tym co pokazano w programie. Dużo rzeczy, które tam opisałam zostało wyciętych. Pierwszy post napisałam dzień po nagraniu programu 23 listopada 2012.



Moje wszystkie posty o Rozmowach w toku:





Wszystko, co mam do powiedzenia po oglądnięciu odcinka, zawarłam w odpowiedziach na Wasze komentarze do poprzedniego posta. Dziękuję Wam :)

You Might Also Like

13 komentarze » • • •

  1. tak dobrze piszą w komentarzach, bo jesteś normalna, no i masz wspaniałą pasję
    Ludwik August

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobałaś mi się w RwT, z przyjemnością słuchałam tego co mówiłaś. Zaimponowałaś mi tym,że jesteś świadoma siebie i tego co robisz :) Pozdrawiam, Twoja wielka fanka ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż nie wiem co powiedzieć ;D Dziękuję! To bardzo miłe. O kurcze, mam fankę! Mam nadzieję, że nie zawiodę Cię w przyszłości :)

      Usuń
  3. Ale Ci zazdroszczę, że możesz sobie pozwolić na takie podróże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zazdrościć. Są osoby, które nigdy w życiu nie były za granicą, a są o wiele szczęśliwsze ode mnie.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Zawsze szanowałem ludzi z pasją.
    Proszę bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnie czyta się o ludziach realizujących swoje pasje, ot cały sekret. Wydajesz się również być sympatyczną osobą, a takim chętniej poświęca się czas :). Rozwijaj się dalej zgodnie ze swoimi marzeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obraziłem się, na wszystkie komentarze odpowiedziałaś, tylko nie na mój, dzieki, a ja z pasją oglądałem ciebie w TVN-nie, dzieki
    Ludwik August

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmocniej przepraszam! Widocznie przeoczyłam. Dziękuję Ludwiku Auguście za wszystkie przemiłe komentarze :)

      Usuń
  7. z konktaktuj sie z beti q i jej kolerzankami jesteś ładna szkoda byś zmarnowała taki talent

    OdpowiedzUsuń
  8. Po obejrzeniu odcinka z Toba w roli glownej cos sie we mnie stalo. Przestalem jesc obiad tylko patrzylem sie w telewizor jak glupi i sluchalem Cie z Zaciekawieniem. Jestes niezwykle urocza i inteligentna osoba! Bardzo chcialbym Cie poznac i porozmawiac...Wiktor

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe