My Winter Walk - galeria

3.2.13

 Moja zimowa stylizacja. Nie zmarzłam ;)
Peleryna jest z prawdziwego aksamitu (nie znoszę weluru) i naprawdę grzeje. Waży parę kilogramów i ciężko byłoby w niej pokonywać dłuższy dystans brnąc przez śnieg.




 






















You Might Also Like

13 komentarze » • • •

  1. Moim zdaniem stylizacja nr 1!!!
    Zaczynając od góry - 'kwiatowy wianek' absolutnie rządzi. Na pierwszy rzut oka wygląda jak puchata czapa pod kapturem, a tu taka niespodzianka.
    Warkoczyki-genialny pomysł. Dodają uroku 'dawnych czasów'.
    Makijaż - DOKŁADNIE taki, jak lubię (szczególnie na Tobie). Czerń, biel i czerwień. Pięknie podkreślone usta (jest co podkreślać!) nieskazitelna cera, starannie 'zrobione' oczy.
    Peleryna!!! Przepiękna. Zgadzam się z Tobą co do weluru (chyba nie ma gorszego na świecie materiału). Aksamit ma w sobie dużo godności i pięknie się układa.

    Jednym słowem (lub kilkoma): Po raz kolejny, moja droga, rozłożyłaś system i mnie na łopatki.
    Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro osobie z tak wysublimowanym gustem się spodobało to mogę być z siebie zadowolona! Dziękuję za ten piękny komentarz, który jest dla mnie swoistą nagrodą :)

      Usuń
  2. Kwiaty, peleryna i warkocze niszczą system *_* Coś pięknego, uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie Ty znajdujesz takie perełki? Twoja uroda i kreatywność są naprawdę nietuzinkowe, wyglądasz jak wyjęta z filmu fantasy. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na Allegro znajduję.

      Usuń
  4. Gdzie są zrobione te Zdjęcia?? jakoś tak znajomo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia przepiękne, w makijażu wprost się zakochałam :) Wyglądasz w nim fantastycznie, cudownie kontrastuje z czernią stroju, a jednocześnie pięknie wyróżnia się ze śniegu. Chyba jedna z moich ulubionych sesji :) Nie wiem jak to ująć, ale mam wrażenie, że te zdjęcia "coś" pokazują. Nie tylko piękną istotę na śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmieniłam zdanie. Niż makijaż większą miłością darzę pelerynę :) Aż mnie serce ściska jak widzę tyle pięknych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie kupiłas pelerynę ? <3

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe