Castle Party 2012 - galeria

23.1.13



Na zamku w Bolkowie odbywa się corocznie znany festiwal muzyki gotyckiej,
przyciągający tłumy zarówno z Polski jak i zagranicy.
Oficjalna strona zamku i festiwalu

Zamek na zdjęciach internetowych wydawał mi się o wiele większy.

 

  























Największą przyjemnością było dla mnie spotkanie z Dark696Angel i Tulowatą.

Cieszę się, że miałam zaszczyt poznać :) 




Moja stylizacja zainspirowała pewną zdolną, młodą artystkę i powstał taki piękny rysunek :)







Ostatnio moje zdjęcie zostało umieszczone przez stronę Gothic Culture na Facebook'u. 
Cieszę się, że komuś spodobała się moja stylizacja i otrzymałam ponad tysiąc like'ów oraz prawie sto udostępnień - zawrotne liczby jak dla mnie :)

You Might Also Like

13 komentarze » • • •

  1. łał, po prostu łał, nie mogę więcej z siebie wydusić...
    wyglądasz oszałamiająco, zresztą jak zwykle, obserwuję Cię na szafie od jakiegoś czasu :) spódnica jest przepiękna, mogę się zapytać, skąd ona jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Spódnica jest marki Burleska.co.uk ;]

      Usuń
    2. Jest dostępna tu : https://www.burleska.co.uk/victorian-skirt-black-satin.html

      Usuń
  2. Zdjęcia fantastyczne - szczególnie maska dodaje takiej aury tajemniczości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądałaś tak dostojnie :) Wspaniała stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mam takie pytanie :P Swoją figure zawdzięczasz dobrej przemianie materii czy może cwiczysz ? :)

      Usuń
    2. Gorset tak sprawia, że tu tak wyglądam :p Nie wiem... trochę to i to

      Usuń
  4. W tej stylizacji wyglądasz identycznie jak na tym rysunku! Wygląda to tak jak by to ktoś narysował Ciebie ;)a sama stylizacja jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny gorset, świetna maska, bardzo dopracowany strój- lubię oglądać tak przyjemne dla oka stylizacje :).
    Jakiej marki jest parasolka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Parasolka nie ma marki - kupiłam ją w hurtowni kiedyś. Miała drewnianą rączkę i potraktowałam ją spreyem żeby była cała czarna :)

      Usuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, aczkolwiek jak dla mnie nieco przesadzona. Za dużo tego wszystkiego. Maska, rękawiczki, kolia - wszystko się zlewa. Spódnica wystarczająca zwraca uwagę

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja! Czy mogłabyś mi zdradzić, gdzie kupiłaś tą maskę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Oczywiście. Kupiłam ją na greckiej wyspie Zakynthos w miejscowości o tej samej nazwie.

      Usuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe