Zakupy z Restyle - unpacking my new corset et cetera

6.12.12



Właśnie przyszła paczka z Restyle :D Pobiłam chyba swój rekord i zamówiłam jednorazowo za ponad 600 zł - brzmi strasznie, ale ja mam taką taktykę. Kupuję wszystko co mi się podoba 
z danego sklepu żeby zaoszczędzić na przesyłce. Nie lubię kupować po parę razy. 
A do tego jest obecnie rabat 6% więc na co czekać? :) 

Jeszcze parę rzeczy znalazłam w tym sklepie, które potrzebuję i wyszła taka paczka :


to już wiem co było przechowywane w kartonie ;p
i nawet wiem skąd zostało sprowadzone / zamówione - jak to chyba wszystko z Restyle
W kartonie był zakamuflowany zapach "bryzy oceanu", ale to chyba ktoś zapomniał go wyciągnąć i był z tymi torebkami ''czarna róża w pionowe paski''.


Gorset też kupiłam. Zastanawiałam się nad nim, bo nie pasuje na mnie krój long line, ale ciekawiło mnie jak jest wykonany ;> Napiszę o nim gdy znajdę chwilę czasu. O różnych innych rzeczach też napiszę, ale teraz niestety brakuje mi czasu na wszystko. Powiem tylko, że można mówić o gorsetach marki : Restyle.pl choć oczywiście są produkowane w Chinach.










pierwsze założenie gorsetu
 Nie ukrywam, że skusiły mnie głównie te dwie spódnice :)



You Might Also Like

1 komentarze » • • •

  1. ah o tej ostatniej marze *_* ładne zakupy. mnie niestety nie stać -.-

    OdpowiedzUsuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe