Zdjęcia dla BlackGarden - backstage

3.12.12



BlackGarden jest nowo powstałym sklepem oferującym odzież alternatywną i różne stylowe dodatki w niebywale niskich cenach. Można zamówić tam buty Hades i ubrania firm :  X-tra-X, Bat Attack , Royal Monster. Cieszę się, że mamy na polskim rynku nowy alternatywny sklep.



Cały wczorajszy wspaniały dzień zawdzięczam Właścicielce sklepu - szanownej pani Angelice. Bardzo dziękuję i jestem jej wdzięczna, że właśnie mnie wybrała na modelkę! :) 




Wstałam o 4.30. Na miejscu byłam o 9.30. Przygotowania do sesji w studiu trwały około 5 godzin w tym sam make-up 3 godziny!

Byłam cierpliwa i siedziałam na fotelu 3 godziny, a powieki już mnie zaczynały boleć... Generalnie makijaż był bardzo... jakby to ująć finezyjny. Nieprzyzwyczajona do roli modelki myślałam, że wizażystka pyta coś mnie, a pytała Angelikę :) Ja tam nie miałam nic do gadania i podobania.

Podczas całej sesji panowała niezwykle miła atmosfera dzięki wspaniałym ludziom pracującym w studiu, a zwłaszcza dzięki panu Fotografowi - jest naprawdę nietuzinkową osobą z genialnym poczuciem humoru. Ale, gdy przyszło co do czego, to szanowny Pan Fotograf był bardzo wymagający :) Profesjonalnemu oku nic nie umknęło i nie skłamię mówiąc, że oczekiwał ogromnej doskonałości, idealności.

Make-up oceniany przez imponująco dokładne oko Fotografa
Dokładne poprawki

Zanim w ogóle zaczęto ustawiać światła mój strój był dokładnie układany, poprawiany, a następnie oglądany przez Fotografa z dogłębną drobiazgowością. Tak ''nienaturalnie idealna'' czułam się jak lalka. Pilnowałam się żeby tylko nie dotknąć twarzy (co grodziło godziną poprawek :D), każdy włos był układany pędzlem, a nad całością czuwała Pani stylistka.

Każdy pyłek, minimalne zmarszczenie materiału było dostrzegane przez Pana Fotografa i poprawiane od razu przez pomocników. Wydawać by się mogło, że powinnam czuć się niekomfortowo, ale mi się bardzo podobało :)


Przebierałam się kilka razy. Czasem Pan fotograf zgłaszał zastrzeżenia co do stylizacji i musiałam zmieniać rzeczy. A najlepsze jest to, że wszystko czego używałam dostałam w prezencie :D

Jestem oczarowana wspaniałymi ludźmi, z którymi miałam przyjemność współpracować! Warto było jechać dosłownie pół Polski :)

You Might Also Like

2 komentarze » • • •

  1. Świetnie się zapowiada! Właścicielka sklepu dobrą modelkę zaprosiła:D Orientujesz się kiedy efekty będą widoczne na stronie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jej nie zawiodłam :) Jeszcze niestety nie wiem kiedy, ale jak się dowiem to napiszę :)

      Usuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe