Moja geneza - ewolucja stylu

2.10.12

Nie czuję przynależności do żadnej subkultury, gdyż nawet słowo subkultura (z łac. sub = 'pod' + kultura) mi się nie podoba. Jest wiele odmian, podkategorii, ale mnie to nie interesuje, bo nie chce się klasyfikować. Jednakże najbliżej mi chyba do victorian gothic lub gothic aristocrat.



Powracając do genezy - zajęłam się wymianą wszystkich ubrań na czarne, co oczywiście nie da się zrobić w tydzień. Obserwowałam i namiętnie zapisywałam na komputerze zdjęcia, grafiki, obrazki uznane za gotyckie. Następnie wraz z założeniem konta bankowego dostęp do rzeczy widzianych na tych obrazkach stał się teoretycznie nieograniczony. Codziennie przychodziły do mnie paczki. Tak rozrosła się moja szafa, która powiększa się dalej :)



Cały ten proces kształtowania estetyki jest rozciągnięty w latach i dalej trwa. Trzeba stawiać sobie poprzeczkę coraz wyżej, dążyć do doskonałości i inspirować się najlepszymi. Do wysublimowanego stylu nie dochodzi się szybko, ale proces ten trwa latami. 

You Might Also Like

8 komentarze » • • •

  1. jak miałaś 12 lat, to miałaś 1 gorset ?




    #ieatblackcats

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam, ale z plastikowymi fiszbinami ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Spraw sobie prawdziwą hennę z indygo - nie to coś, co sprzedają tutaj. Prawdopodobnie to, co Cię uczula to PPD, występuje i w "hennie" i w farbach do włosów. Farbowanie jeżeli masz uczulenie może Cię doprowadzić albo do szoku anafilaktycznego, albo do naprawdę poważnego zapalenia skóry a w rezultacie do problemów z włosami. Tu masz trochę informacji: www.hennapage.com/henna/ppd/index.html Zajrzyj też na http://forums.longhaircommunity.com/, znajdziesz trochę o farbowaniu włosów trochę mniej toksycznymi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informacje :) Wydaje mi się, że mam uczulenie na amoniak, bo ostatnio próbowałam farbę podobno 'bez amoniaku' i uczulenie było mniejsze.

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Coś kojarzę, że Red Lipstick Monster coś mówiła o jakichś nieuczulających farbach, bodajże Elumen. Zaraz odgrzebię link. Może to pomoże. :)
      http://www.youtube.com/watch?v=uM4CxYrqMNc

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo za pomoc :) Na pewno spróbuję. Oglądałam niektóre filmiki Red Lipstick Monster, ale tego akurat nie. Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

      Usuń
  4. Uczulenie na farbe...skad ja to znam ... Robilas testy ? Jestem pewna,ze to PPD- sztuczna henna, ktora jest zawarta w KAZDEJ farbie. Jedynnie prawdziwe henny moga nam pomoc. sama ejstem alergiczka, i od pierwszego momentu pofarbowania, nie dotykalam juz wlosow, bo za pierwszym razem prawie wymeldowalam sie na drugi swiat... Ciekawa ejstem jak obecnie radzisz sobie z tym problemem ? Opisywalam go na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robiłam testów, bo lekarz powiedział mi, że dzisiaj mogę nie być na coś uczulona, a jutro już tak, więc "odczulanie" też byłoby bez sensu. Prawdziwa czysta henna uczula mnie jeszcze mocniej. Obecnie stosuję farby w piance bez zawartości amoniaku ze Schwarzkopfa i mam znacznie mniejsze uczulenie. W zasadzie pojawia się tylko zaczerwienienie i na szczęście skóra nie puchnie :)

      Bardzo dziękuję Ci za komentarz i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Like me on Facebook

Followers

Subscribe